Anonym bruker Skrevet 24. september 2014 #1 Skrevet 24. september 2014 Er det greit? Er relatiivt kalt ute og skjønner at hun ikke vil stå ute men det stinker i hele bygget her. Vi bor i første etage og det kjennes når man åpner døra. Hun står i døråpningen da, men huff som det stinker. Er det greit å si noe, eller er jeg slem nabo? Anonymous poster hash: d4cb8...61d
Anonym bruker Skrevet 24. september 2014 #2 Skrevet 24. september 2014 Jeg hadde sagt noe. Man røyker ikke inne i felles område. Anonymous poster hash: ca05b...d75
Anonym bruker Skrevet 24. september 2014 #3 Skrevet 24. september 2014 Ikke greit. Si ifra. Be vedkommende gå ut, ordentlig ut. Hilsen meg som røyker selv, men som, etter beste evne, tar hensyn til omgivelsene mine. Anonymous poster hash: 69633...b85
Anonym bruker Skrevet 24. september 2014 #4 Skrevet 24. september 2014 Spør høflig. Virker ikke det så krev. Virker ikke det så meld det til styret. Anonymous poster hash: 72c9c...dc3
Anonym bruker Skrevet 24. september 2014 #5 Skrevet 24. september 2014 Da sier jeg i fra neste gang jeg ser henne. Hun tenker kanskje at vi ikke legger merke til det eller at det plager oss ettersom hun står i døråpningen. Skal prøve å pakke det inn på en fin måte så hun ikke blir sur. Hi Anonymous poster hash: d4cb8...61d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå