Gå til innhold

Hvilken Samsung telefon?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilken anbefaler dere? Har hørt at Note er veldig bra, men synes den er litt stor. Bør jeg gå for Galaxy?

Anonymous poster hash: 482f1...29b
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg syntes også note virket stor tidligere, men nå kunne jeg ikke tenkt meg en annen mobil.

Anonymous poster hash: 449e0...ea3
Skrevet

Iphone er mye bedre :krangle:

Anonymous poster hash: 54cef...406
Skrevet

Jeg har hatt Samsung Galaxy s3 mini og har nå s5 mini. Er veldig fornøyd med dem, og str.

Det var et godt hopp opp i str. fra s3 mini til s5 mini, men likevel ikke så store som vanlig s3 og s5 :)

Skrevet

Nei, det er rett og slett ikke sant. Og ja, jeg har sverget til iPhone i årevis (helt siden iPhone kom på markedet). Skulle aldri ha noe annet. Men min samboer greide å overtale meg til å PRØVE en Samsung, og nå blir Apple helt boikotta her hjemme.

Skrevet

Nei, det er rett og slett ikke sant. Og ja, jeg har sverget til iPhone i årevis (helt siden iPhone kom på markedet). Skulle aldri ha noe annet. Men min samboer greide å overtale meg til å PRØVE en Samsung, og nå blir Apple helt boikotta her hjemme.

Nei, selvsagt er det ikke sandt, det er bare et spm. om hva en foretrekker. Men som regel så er det alltid noen som skal prøve og overbevise. Hadde du spurt om hvilken iphone så ville nok noe kommet med at Samsung var mye bedre. Jeg har selv hatt begge og liker begge. Men om en har feks. mac, apple tv ipad osv. så "snakker" alle apple produktene fantastisk sammen og en får et eget bekymringsfritt univers, men det er rådyrt. Uansett har jeg valgt å priotere dette og elsker det. Som stand alone, er det nesten hipp som happ og Samsung er en del billigere.

Skrevet

Note.

Det er ikke den som er stor, det er alle andre som er for små.

Elsker min Note 2, sikler på Note 3 og drømmer om Note 4 :)

Skrevet

Eeeeeelsker min note :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...