Gå til innhold

Jeg aner ikke hva jeg skal bli

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller hvem jeg er.

Fikk barn ung, før jeg rakk å bli mentalt voksen og finne meg selv.

Er lykkelig gift med pappaen, og jeg tørr påstå vi har gjort en god jobb som foreldre sålangt. Jeg har satt meg selv sist for barna og mannen sin del. Han har fullført høyere utdanning mens jeg har passet barn og stelt hjemme.

Men nå kjenner jeg at jeg må komme i gang med min egen vei for vår alles ve og vel.

Men hva i alle dager skal jeg bli?

Hvor skal jeg starte?

Hobbyer, fritid osv.

Alt har vært ikke-eksisterende siden mannen startet utdannelse når barnet ble født. Det innebar mye flytting langt fra familie og nettverk. Bor et ganske øde sted, men skal flytte til større by om ett år. Endelig hjem.

Anonymous poster hash: 93342...e65

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er en del tester man kan ta på nett for å finne ut hva ens egen personlighet passer til. :) Det er også masse kurs man kan ta via nett slik at man slipper å reise så langt for å gå skole eller ta kurs.

Jeg startet videregående da eldste vår var baby og var ferdig tidsnok til å minste skulle begynne i barnehage. Gikk to år lærling i kontorfag og har i dag fast jobb.

Start med å finne ut hvilken kategori du hører hjemme i og jobb deg videre der i fra. :) Lykke til videre på veien

Skrevet

Tusen takk:) så bra du fikk tatt utdannelse med barn.

Jeg skal prøve testene

Anonymous poster hash: 93342...e65

Skrevet

Ja, fant ut at en utdanning måtte jeg har. Så da var det bare å bite sammen tennene og få det gjort. ;) var slitsomt, men også veldig godt. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...