Anonym bruker Skrevet 24. september 2014 #1 Skrevet 24. september 2014 På søndag ettermiddag kjente jeg litt mensmurringer og begynte å føle meg i starten på en forkjølelse. På mandag var jeg forkjølet, vond hals, feber og snørr. Igår kveld begynte jeg plutselig å få mensenlignende blødninger og idag blør jeg mye! Jeg har hatt stabil syklus de siste 10 årene og hadde mensen for 1,5 uke siden. Idag har jeg fått mer vondt i magen. Når det kommer til forkjølelsen har jeg feber og nyser og helt stiv i nakken. Har vondt fra nede ved mandlene og opp til ørene og jeg klarer nesten ikke bøye eller vende hodet. Kan det være en sammenheng eller er jeg bare forkjøla og en kropp som ville ta en ekstra runde med mensen? Anonymous poster hash: a3fb6...fe5
Anonym bruker Skrevet 24. september 2014 #2 Skrevet 24. september 2014 Du har vel fått ebola da.... Anonymous poster hash: 36d4a...0fe
Anonym bruker Skrevet 24. september 2014 #3 Skrevet 24. september 2014 Du har vel fått ebola da.... Anonymous poster hash: 36d4a...0fe Takk for et meget godt svar -.- Skal forresten ringe legen, men legekontoret er stengt idag Anonymous poster hash: a3fb6...fe5
Anonym bruker Skrevet 24. september 2014 #4 Skrevet 24. september 2014 Du har vel fått ebola da.... Anonymous poster hash: 36d4a...0fe Takk for et meget godt svar -.- Skal forresten ringe legen, men legekontoret er stengt idag Anonymous poster hash: a3fb6...fe5 Over til det seriøse da..... kan det være en spontanabort? Med infeksjon evt? Eller denne "tampongsyken"? vet ikke så mye om den annet enn at man får influensa/forkjølelsesymptomer.... Høres rart ut.... ringe legen er sikkert ikke dumt Anonymous poster hash: 36d4a...0fe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå