Anonym bruker Skrevet 24. september 2014 #1 Skrevet 24. september 2014 Har kjøpt parkdress som tåler vann, men må vel ha regntøy utenom? Og støvler til en som ikke kan gå? Eller tar de ikke de små ut hvis det regner mye? Og ellers, holder det med tykke ull lubber med antiskli, eller MÅ man ha tøfler? Noe ellers som er viktig? Har fått så lite informasjon fra barnehagen. Setter stor pris på hjelp fra dere! 😊 Anonymous poster hash: 9296a...b1e
Anonym bruker Skrevet 24. september 2014 #2 Skrevet 24. september 2014 Stakkars lille venn Anonymous poster hash: 85e7a...28a
Anonym bruker Skrevet 24. september 2014 #3 Skrevet 24. september 2014 De er ute selv om de er under året. Men sitter ofte i vogn, hvertfall når været er dårlig. Men ville nok hatt både parkdress og regntøy. Er jo kjekt for de å sitte litt i sandkassen eller huske litt også. På beina kan de ha Stonz eller lignende. Må ikke ha tøfler nei, beste er å ha no mykt som ikke hemmer de under lek. Tøfler blir jo gjerne litt stivt og i veien når de sitter på gulvet(og det gjør de jo omtrent hele tiden. Om det ikke er veldig kaldt i barnehagen så trenger det nødvendigvis ikke være av tykk ull heller. Jeg har brukt mokkasiner med skinnsåle til mine. Feks slike som dette: http://www.hm.com/no/product/31454?article=31454-A Erfaringen min er at banrehagen ikke er noe flink til å ta de på. De blir tatt på om morgenen av meg, men er aldri på ved henting. Anonymous poster hash: 52ebf...cd9
Anonym bruker Skrevet 24. september 2014 #4 Skrevet 24. september 2014 De er ute selv om de er under året. Men sitter ofte i vogn, hvertfall når været er dårlig. Men ville nok hatt både parkdress og regntøy. Er jo kjekt for de å sitte litt i sandkassen eller huske litt også. På beina kan de ha Stonz eller lignende. Må ikke ha tøfler nei, beste er å ha no mykt som ikke hemmer de under lek. Tøfler blir jo gjerne litt stivt og i veien når de sitter på gulvet(og det gjør de jo omtrent hele tiden. Om det ikke er veldig kaldt i barnehagen så trenger det nødvendigvis ikke være av tykk ull heller. Jeg har brukt mokkasiner med skinnsåle til mine. Feks slike som dette: http://www.hm.com/no/product/31454?article=31454-A Erfaringen min er at banrehagen ikke er noe flink til å ta de på. De blir tatt på om morgenen av meg, men er aldri på ved henting. Anonymous poster hash: 52ebf...cd9 Flott, takk for svar 😊 De mokkasinerene så jo veldig greie ut nå som det ikke er så kaldt. Takk for tips! Anonymous poster hash: 9296a...b1e
Anonym bruker Skrevet 24. september 2014 #5 Skrevet 24. september 2014 Stakkars lille venn Anonymous poster hash: 85e7a...28a Stakkars hvem? 😜 Anonymous poster hash: 9296a...b1e
Anonym bruker Skrevet 24. september 2014 #6 Skrevet 24. september 2014 De er ute selv om de er under året. Men sitter ofte i vogn, hvertfall når været er dårlig. Men ville nok hatt både parkdress og regntøy. Er jo kjekt for de å sitte litt i sandkassen eller huske litt også. På beina kan de ha Stonz eller lignende. Må ikke ha tøfler nei, beste er å ha no mykt som ikke hemmer de under lek. Tøfler blir jo gjerne litt stivt og i veien når de sitter på gulvet(og det gjør de jo omtrent hele tiden. Om det ikke er veldig kaldt i barnehagen så trenger det nødvendigvis ikke være av tykk ull heller. Jeg har brukt mokkasiner med skinnsåle til mine. Feks slike som dette: http://www.hm.com/no/product/31454?article=31454-A Erfaringen min er at banrehagen ikke er noe flink til å ta de på. De blir tatt på om morgenen av meg, men er aldri på ved henting. Anonymous poster hash: 52ebf...cd9 Hos oss sitter aldri barna i vogn, med mindre vi er på tur utenfor barnehagen. Parkdress, regntøy, fleece/ulltøy trenger du, regnbukse med seler, ikke med bare strikk i livet. Hos oss foretrekker vi uforet todelt regntøy. Hvis barnet ikke kan gå, så er det ikke greit med støvler. Kjøp heller vanntett fotposer og evt lette goretex joggesko. Tykke sokker til og ha i fotposene når det er nødvendig. Ellers er det greit å ha en lett lue, hals og tynne votter liggende som de kan finne frem når det litt ekstra kaldt. Du må ha med alt barnet ditt trenger til soving. Hva du trenger kommer an på om barnet sover inne eller ute, i privat vogn, på madrass, i seng eller barnehagevogn. Husk å merke alt tøy med for- og etternavn. Anonymous poster hash: d05f1...b94
Anonym bruker Skrevet 25. september 2014 #7 Skrevet 25. september 2014 Uff så liten og i barnehagen ;/ ikke bra Anonymous poster hash: 9fc86...1dd
Anonym bruker Skrevet 25. september 2014 #8 Skrevet 25. september 2014 Uff så liten og i barnehagen ;/ ikke bra Anonymous poster hash: 9fc86...1dd Jo, takk for den! Nå føles alt så mye bedre. Alle har ikke mulighet til å være hjemme etter permisjonen tar slutt. Jeg skal jobbe 50 % slik at gutten min får korte dager og fri hver onsdag. Så jeg tror og håper at det skal gå veldig fint 😊 Så ikke døm før du vet mer om saken! Anonymous poster hash: 9296a...b1e
Anonym bruker Skrevet 25. september 2014 #9 Skrevet 25. september 2014 Uff så liten og i barnehagen ;/ ikke bra Anonymous poster hash: 9fc86...1dd Nei, det er nok ikke optimalt å ha barna sine i barnehagen før de er 2-3 år, men de færreste har dessverre muligheten til det i dag. Mitt barn begynte i barnehagen da han var 9 måneder, det gikk helt fint. Han begynte på avdelingen jeg jobbet. Kjøpte alt av yttertøy til han, men han satt som regel i vogna når vi var ute Anonymous poster hash: 44bf4...cfd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå