Anonym bruker Skrevet 24. september 2014 #1 Skrevet 24. september 2014 Har fått blærekatarr, hva kan hjelpe mot det? Vil helst unngå legebesøk og antibiotika om det lar seg gjøre. Det kom litt lyserosa blod på slutten da jeg tisset, er det veldig falig? Anonymous poster hash: e163b...00c
Anonym bruker Skrevet 24. september 2014 #2 Skrevet 24. september 2014 Lege! Blod i urin kan tyde på at uvi blir kraftig og kan utvikle seg til nyrebekkenbetennelse. Ellers drikk MASSE, ikke fly og småtiss men prøv å holde deg litt slik at du får tømt deg skikkelig. Tranebærjuice kan hjelpe, men som sagt når det er blod bør du til lege. Anonymous poster hash: 507cc...c8f
MTF Skrevet 24. september 2014 #3 Skrevet 24. september 2014 Kjerringråd mot blærekatarr er jo å drikke mye vann og å drikke tranebærjus evt ta tranebærkapsler. Spør på Apoteket kanskje, de har sikkert noen gode råd også...MEN dersom det kommer ut blod, er jeg nok redd det er dags for et legebesøk så det ikke går opp i nyrene... God bedring
Anonym bruker Skrevet 24. september 2014 #4 Skrevet 24. september 2014 Slitt med det der selv, drikk mye, kan hjelpe å smøre med vaselin nedentil sa min gynekolog sist, pass på å ikke bli kald eller frossen. Anonymous poster hash: 6534c...b27
Anonym bruker Skrevet 24. september 2014 #5 Skrevet 24. september 2014 snilt at dere svarte meg, tusen takk alle tre! Tok tranebærkapsel og kjærringrokktee. Det er så forferdelig når det står på som værst. Skjønner ikke at jeg må plages med dette flere gang igjennom høsten/ vinteren. Det kan være borte i noen uker å vips så har jeg det igjen:-( Anonymous poster hash: e163b...00c
Anonym bruker Skrevet 24. september 2014 #6 Skrevet 24. september 2014 Du bør ta tranebær forebyggende hele høst/vinteren. Ikke slutt når du ikke har symtomer Anonymous poster hash: 74c1b...39d
QueeenBeee Skrevet 24. september 2014 #7 Skrevet 24. september 2014 Har ei venninne som var veldig plaget. Da ble urinen hennes sendt til dyrking for å finne ut nøyaktig hvilken bakerie som gjorde henne syk og hun fikk en "hest-kur" som hun kalte det. En temmelig heftig antibiotika kur og etter det har hun ikke hatt uvi flere ganger. Vet ikke hvorfor du ikke vil til lege. Du har sikkert en god grunn, men hadde kanskje vært ok å bli kvitt dette? Prøv det over her, men helst skulle du vært til lege. Nyrebekkenbetendelse er veldig skummelt. Hadde mistanke om det selv og har aldri kommet så raskt inn til lege noen gang etter at jeg fortalte om symtonene. Heldigvis var det ikke det som feilte meg. Lykke til og god bedring
Anonym bruker Skrevet 24. september 2014 #8 Skrevet 24. september 2014 Tusen takk for flere svar. Til legen får jeg bare antibiotika som fjerner plagene med engang men vips så er det tilbake igjen.. Liker ikke tabeletter i utgangspunktet. Holder meg til naturlige produkter som tranebær osv, men gir det ikke seg snarest så må jeg nok til legen. En hestkur blir nok på sin plass da, kan ikke stenge meg inne i varmen til neste sommer, jeg elsker å gå ut på tur å kjenne den friske høstluften. takk for det :-) Anonymous poster hash: e163b...00c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå