Gå til innhold

6 grader og grått ute...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Ull innerst på 3 åring? Samt fleece og vindjakke.

 

Anonymous poster hash: 6985f...a1e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen?

 

Anonymous poster hash: 6985f...a1e

Skrevet

Jenta mi er ute fra ho blir levert til ho blir hentet. Det var 5 grader og ikke spådd mer enn 8 utover dagen i dag. Så ho har på ullundertøy, fleecedressen, hals, parkdress og Gore-Tex sko. Hadde det i går også og var god og varm😄

 

Anonymous poster hash: b21e2...66a

Skrevet

Var 10 grader da jeg leverte i bhg. Strømpebukse i bomull, joggebukse, t-skjorte, bomullsgenser,høstdress, pannebånd og goretexsko. Begynner ikke med ull riktig ennå.

 

Anonymous poster hash: 1414b...3b8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...