Anonym bruker Skrevet 24. september 2014 #1 Skrevet 24. september 2014 Ull innerst på 3 åring? Samt fleece og vindjakke. Anonymous poster hash: 6985f...a1e
Anonym bruker Skrevet 24. september 2014 #2 Skrevet 24. september 2014 Ingen? Anonymous poster hash: 6985f...a1e
Anonym bruker Skrevet 24. september 2014 #3 Skrevet 24. september 2014 Jenta mi er ute fra ho blir levert til ho blir hentet. Det var 5 grader og ikke spådd mer enn 8 utover dagen i dag. Så ho har på ullundertøy, fleecedressen, hals, parkdress og Gore-Tex sko. Hadde det i går også og var god og varm😄 Anonymous poster hash: b21e2...66a
Anonym bruker Skrevet 24. september 2014 #4 Skrevet 24. september 2014 Var 10 grader da jeg leverte i bhg. Strømpebukse i bomull, joggebukse, t-skjorte, bomullsgenser,høstdress, pannebånd og goretexsko. Begynner ikke med ull riktig ennå. Anonymous poster hash: 1414b...3b8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå