Anonym bruker Skrevet 24. september 2014 #1 Skrevet 24. september 2014 Jeg elsker han, drømte om å gifte meg med han og trodde virkelig at vi skulle leve resten av livet sammen. Nå er det over. Det føles som om jeg skal kaste opp, sprenges, dø. Vet ikke om jeg får se han igjen noen gang, han reiste nå. Holder på å gå i stykker. Anonymous poster hash: dace5...78c
*Nøtta* Skrevet 24. september 2014 #2 Skrevet 24. september 2014 Uffda... så trist for deg. Sender deg en kjempeklem- selvo jeg vet at det ikke hjelper deg sånn egentlig. Det må være ekstra vanskelig med et brudd når du tydligvis ikke ante noe om at det kom i forkant. *klem*
Anonym bruker Skrevet 24. september 2014 #3 Skrevet 24. september 2014 Takk. Skjønner ikke hvordan jeg skal komme meg gjennom det. Det er etter at jeg traff han, alltid han jeg har snakket med, vært sammen med. Nå har jeg ingen. Er så redd og alt føles helt tomt. Er ikke plass til noen tanker i hodet mitt, føler meg egentlig død. Anonymous poster hash: dace5...78c
Anonym bruker Skrevet 24. september 2014 #4 Skrevet 24. september 2014 Den hvorfor gjorde hann det slutt ?.. Du sier at du alltid var. Med han og At du ikke har noen andre, ble det for tett og for mye for han, at han rett og slett med skremt ? Men husk at det alltid går over og at du finner den rette til slutt han var nok ikke den rette for deg, det er nok noe du kommer til og " se" når du har fått tenkt litt og har fått bruddet litt på avstand Sender deg en god klem Anonymous poster hash: dcc11...ace
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå