Anonym bruker Skrevet 24. september 2014 #1 Skrevet 24. september 2014 Røyter noe grusomt. Rart jeg har blitt skallet til nå. Når jeg dusjer ender jeg med å "dra" ut en masse hår for så å børste det godt for å få bort resten. Alikevell må jeg gå plukke løshår fra genser/jakke osv. Noen som har tips til hva jeg kan gjøre for unngå dette? Anonymous poster hash: 99d3a...9f1
Anonym bruker Skrevet 24. september 2014 #2 Skrevet 24. september 2014 Sikker på at håret ikke er veldig slitt? Som i VELDIG?! Jeg røyta, og røyta. Så klippet jeg meg, og problemet forsvant! Det har vært mye sol i sommer, bading, vind ++ Anonymous poster hash: dd44f...5e5
Miss Sofissen Skrevet 24. september 2014 #3 Skrevet 24. september 2014 Jeg er også sånn, aner ikke hvorfor. Har sjekket alt av vitaminer og mineraler i kroppen, hormonnivåer og stoffskifte. Ingen ting i veien med meg - Men mister utrolig mye hår!
Anonym bruker Skrevet 24. september 2014 #4 Skrevet 24. september 2014 Sikker på at håret ikke er veldig slitt? Som i VELDIG?! Jeg røyta, og røyta. Så klippet jeg meg, og problemet forsvant! Det har vært mye sol i sommer, bading, vind ++ Anonymous poster hash: dd44f...5e5 Neida, er ikke slitt. Stusser det med jevne mellomrom og hun som klipper meg sier det ikke finnes slitt. Har hatt dette problemet leeeenge nå, så er ikke sommeren som har gjort det heller Anonymous poster hash: 99d3a...9f1
Anonym bruker Skrevet 24. september 2014 #5 Skrevet 24. september 2014 Dra til legen og sjekk om det er vitamin mangel. Anonymous poster hash: 9b7d0...43c
Anonym bruker Skrevet 24. september 2014 #6 Skrevet 24. september 2014 Dra til legen og sjekk om det er vitamin mangel. Anonymous poster hash: 9b7d0...43c Samme som hun ene over her, ingen vitaminer som mangler. :/ Anonymous poster hash: 99d3a...9f1
Gjest Skrevet 24. september 2014 #7 Skrevet 24. september 2014 Samme her Begynte i april og blei bedre i juli, men like ille igjen i aug. Blir gal snart! Knasker B vitaminer så det holder.
Anonym bruker Skrevet 24. september 2014 #8 Skrevet 24. september 2014 Jeg til oppfølging hos hudlege pga bl.a. at jeg mister en del hår. Har mistet hår av og på i 1,5 år nå. Legen sier at ting som veldig mye stress, dårlig søvn, tap av kjære og lignende kan forårsake perioder med hårtap. Det har noe med at stadiet hårsekkene er i blir for synkront, og det kan ta flere måneder før det stabiliserer seg igjen. I mitt tilfelle har jeg også kronisk betennelse i hodebunnen, jeg er til behandling, men ingenting virker på lengre sikt. Er drittlei! Anonymous poster hash: 26fed...e15
Hjertefru Skrevet 24. september 2014 #9 Skrevet 24. september 2014 Hvis du ammer en baby på bare noen mndr er det normalt. Kommer igjen
Anonym bruker Skrevet 24. september 2014 #10 Skrevet 24. september 2014 Jeg til oppfølging hos hudlege pga bl.a. at jeg mister en del hår. Har mistet hår av og på i 1,5 år nå. Legen sier at ting som veldig mye stress, dårlig søvn, tap av kjære og lignende kan forårsake perioder med hårtap. Det har noe med at stadiet hårsekkene er i blir for synkront, og det kan ta flere måneder før det stabiliserer seg igjen. I mitt tilfelle har jeg også kronisk betennelse i hodebunnen, jeg er til behandling, men ingenting virker på lengre sikt. Er drittlei! Anonymous poster hash: 26fed...e15 Kanskje jeg skal sjekke ut dette Anonymous poster hash: 99d3a...9f1
Anonym bruker Skrevet 24. september 2014 #11 Skrevet 24. september 2014 Hvis du ammer en baby på bare noen mndr er det normalt. Kommer igjen Nei, er 4 år siden jeg sluttet med amming sist. Anonymous poster hash: 99d3a...9f1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå