Anonym bruker Skrevet 24. september 2014 #1 Skrevet 24. september 2014 Jeg opererte ut en visdomstann igår og er veldig hoven. Smerter og klarer nesten ikke å gape. Hoven fra øret og ned til munn. Spise er vanskelig.... Hvor lenge er man hoven? Smertene? Jeg jobber i barnehage og med 1åringer. Så jeg er hjemme idag. Redd for at barna skal komme nær ansiktet mitt. Går på mye smertestillende... Anonymous poster hash: ea68c...2c8
Anonym bruker Skrevet 24. september 2014 #2 Skrevet 24. september 2014 Hadde vondt samme dagen. Neste dag gjorde det fortsatt vondt, men fikk i meg litt mat. Etter 2 dager var det ømt, ikke vondt. Anonymous poster hash: 4439b...a7e
*Yuna* Skrevet 24. september 2014 #3 Skrevet 24. september 2014 Hadde vondt samme dagen. Neste dag gjorde det fortsatt vondt, men fikk i meg litt mat. Etter 2 dager var det ømt, ikke vondt. Anonymous poster hash: 4439b...a7e Ikke meningen å være anonym. Jeg var hoven et par dager.
me_87 Skrevet 24. september 2014 #4 Skrevet 24. september 2014 (endret) Jeg hadde aldri vondt i det hele tatt,var tydligvis heldig jeg da. Endret 24. september 2014 av me_87
Mia_73 Skrevet 24. september 2014 #5 Skrevet 24. september 2014 Jeg fikk ut operert ut 2 visdomstenner samtidig på begge sider, det var ganske vondt og veeeeldig hoven, jeg var faktisk sykemeldt i ei uke fordi jeg omtrent ikke kunne snakke. Spiste babygrøt og fruktmos.
mamma'n til 2 :) Skrevet 24. september 2014 #6 Skrevet 24. september 2014 Jeg lå rett ut hele helga etter operasjon på en torsdag. Sov,våknet av smerter,tok paralgin forte,sov,våknet av smerte,ny paralgin... Først på søndag orket jeg å spise. Min visdomstann var kommet opp sidelengs, og sto i spenn mot tanna ved siden av. Fordi jeg ikke kom til med tannbørste, var den veldig ødelagt. Siden den sto i spenn mot en annen tann,måtte kjevespesialisten knuse halve tanna først,og brukte enorm makt for å få ut resten. Jeg følte meg mørbanka... God bedring!
Frøkenlillemy Skrevet 24. september 2014 #7 Skrevet 24. september 2014 kommer veldig ann på om det er oppe eller nede.. Man kan ha vondt i 3 mnd v stor operasjon var det jeg fikk til svar hos tannlege i hverfall.Vær ops på feber, med tanke på infeksjon.
Anonym bruker Skrevet 24. september 2014 #8 Skrevet 24. september 2014 Jeg har operert ut alle fire. Den eneste gangen jeg hadde vondt var når jeg fikk infeksjon pga at det var kilt fast litt sutur mellom tennene ved siden av visdomstannen. Når jeg fant den og fikk plukket den ut, ble jeg mye bedre etter en dag. Jeg har ikke hatt behov for smertestillende etter to av operasjonene, etter de to andre tok jeg et par paracet. Gå tilbake til tannlegen om du føler at du har infeksjon, da trenger du medisiner. Anonymous poster hash: 29614...acb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå