Anonym bruker Skrevet 24. september 2014 #1 Skrevet 24. september 2014 ...gå på skolen ikledd olabukser som har store hull på knærne? I følge sønnen min er jeg gammeldags, og har ikke forståelse for hva som er kult Anonymous poster hash: b9766...f24
*Lissi* Skrevet 24. september 2014 #2 Skrevet 24. september 2014 Nei, det gjør jeg ikke. Mulig jeg også er gammeldags
Twintipp og himmelblå Skrevet 24. september 2014 #3 Skrevet 24. september 2014 Nei, det har ikke vært et ønske her:) Men kameraten hadde det her om dagen og det var faktisk kult!
Anonym bruker Skrevet 24. september 2014 #4 Skrevet 24. september 2014 Bare slike bukser som er "ferdighullet" ved kjøp. Det er vel bare så vidt hull rett gjennom, ellers bare en "slitt look", han har et par slike,- og på begge disse er det lagt på stoff under hullene, fra fabrikanten. SÅ han har aldri pr i dag gått med hull i buksene hvor man ser huden.Ikke bukser som er slitt hull på naturlig heller.. Heller ikke jenta på 12. Men nå har hun ikke gått i annet enn "stretch jeans" de siste år, slike som nesten er som tights, og disse er vel heller ikke moderne har hull på seg. Ikke for det, hun lager hull selv på det meste da (ved at hun ramler når de løper i skogen, henger seg fast når hun klatrer i trær mm)... Og vi har etter hvert gitt opp og lappe. Da blir de ikke brukt... Så her kjøpes det billigste vare, og kastes ved hull.... Anonymous poster hash: 7b4b0...87a
Anonym bruker Skrevet 24. september 2014 #5 Skrevet 24. september 2014 Slitte og hullete olabukser var på moten før og er nå på vei inn igjen. Er det virkelig så farlig? Anonymous poster hash: 9db9b...881
Anonym bruker Skrevet 24. september 2014 #6 Skrevet 24. september 2014 Ja, jeg gjør det. Ser ikke at det er slaskete så lenge gutten er generelt fint kledd og stellet. Anonymous poster hash: 2fd72...104
Anonym bruker Skrevet 24. september 2014 #7 Skrevet 24. september 2014 Nei, jeg setter grensen ved hull. Noen grønskeflekker på knærne er derimot ikke til å unngå, skulle jeg kastet alle bukser med merker etter utelek hadde de feste bare blitt brukt en eller to ganger. Anonymous poster hash: 4d8c0...dc6
Monica Skrevet 24. september 2014 #8 Skrevet 24. september 2014 Her så har min 7 åring fått hull i de fleste olabukser ganske raskt, er ikke så store hull da. Og da får han fortsatt bruke de.
Anonym bruker Skrevet 24. september 2014 #9 Skrevet 24. september 2014 Slitte og hullete olabukser var på moten før og er nå på vei inn igjen. Er det virkelig så farlig? Anonymous poster hash: 9db9b...881 Jeg vet det, derfor har nok guttungen et poeng når han sier jeg er gammeldags. Etter min mening skal man nemlig ikke ha hullete klær på seg på skole eller jobb. Anonymous poster hash: b9766...f24
Anonym bruker Skrevet 24. september 2014 #10 Skrevet 24. september 2014 Ja, så lenge det ser "bra" ut, altså er en bukse der hullet har et ok snitt og ser ut som om det skal være sånn. Jeg synes ikke det er noe videre pent, men det er heller ikke jeg som skal gå med det. Og jeg synes faktisk det ser hakket bedre ut en joggebukser som mange andre går med. Anonymous poster hash: c20d3...d1d
Anonym bruker Skrevet 24. september 2014 #11 Skrevet 24. september 2014 Hvis det er meningen at buksa skal være slik så..... men om det er en bukse som er blitt ødelagt er det ikke ok. Anonymous poster hash: e9c69...117
Anonym bruker Skrevet 24. september 2014 #12 Skrevet 24. september 2014 Jeg er gammel, men ikke gammeldags! Han får gå i det han vil! Anonymous poster hash: 43c52...792
Anonym bruker Skrevet 24. september 2014 #13 Skrevet 24. september 2014 Ja, han har gått med det noen ganger. Men det er bare fordi han klarer å ødelegge buksene før jeg rekker å kjøpe nye. Anonymous poster hash: 9d989...b57
Anonym bruker Skrevet 24. september 2014 #14 Skrevet 24. september 2014 Min 3 åring har flere bukser med "slitte hull" kjøpt i butikk. Han har også en bukse med skikkelige hjemmeslitte hull på knærne. Det er i følge han kult og skal være slik- så da lar jeg han gå med den. Det er ikke den figthen jeg har tenkt å ta med ungene. Forøvrige hele, pene og rene klær, så det er egentlig ikke noe problem. Anonymous poster hash: 43fbb...398
moota m storebror&lillebror Skrevet 24. september 2014 #15 Skrevet 24. september 2014 Jeg kaster ikke buksene som lillebror på 7 år elsker fordi det er nesten hull og små hull, men stikker hele kneet ut så blir det shorts eller boss av det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå