Gå til innhold

Avglemt tampong?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan merker man om man har en gjenglemt tampong der inne? Man ville kjent den om man stikker inn en finger, sant? Jeg har fått grå, geleaktig utflod som lukter litt og tenkte kanskje jeg hadde glemt en der..?

Anonymous poster hash: 58519...f3a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Personlig forstår jeg ikke hvordan man kan glemme en tampong - den har jo snor! -, men jeg vet at det går an. Jeg husker en dam som skrev her inne som hadde hatt en tampong oppi der i ukevis. Hun hadde både hatt mensen og hatt sex, men gikk til legen på grunn av vond lukt. Legen fant den under en GU, trykket helt opp bak livmorhalsen. Hun forsto ikke selv hvordan det hadde gått til, og var bare supertakknemlig for at hun ikke hadde blitt alvorlig syk (TSS). Så tja... Hvis du plages av utflod og lukt bør du uansett gå til legen.

Anonymous poster hash: 90ed6...fa2
Skrevet

Jeg skjønner heller ikke hvordan det går an. Da er man passe surrete... Knyt den fast i trusa ;)

Anonymous poster hash: f2eb8...04f

Skrevet

Det er fullt mulig å glemme en der uten å nødvendigvis kjenne det. Hadde en dame på legekontoret jeg jobba en gang som hadde glemt igjen en... Hun fikk så enorme smerter, da hadde den vært der i en mnd...

Det er ikke sikkert du kjenner den om den har kila seg fast langt oppi skjeden.

Anonymous poster hash: 774d6...402
Skrevet

Hør dette dere, jeg hadde en gang 2!!!! tamponger inni der

Anonymous poster hash: 4be30...2b3
Skrevet

Hør dette dere, jeg hadde en gang 2!!!! tamponger inni der

Anonymous poster hash: 4be30...2b3

Meneh... Hvordan klarte du det, da??

Anonymous poster hash: 90ed6...fa2

Skrevet

Det skjedde med meg en gang, hadde den i flere dager. Men det som skjedde meg var at snoren hadde falt av og jeg hadde vært og badet og jeg var så stresset for var sikker på at den hadde falt ut i vannet. Merket det var noe galt pga lukt etter noen dager, heldigvis ingen plager. Fikk tatt den ut selv

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...