Gå til innhold

Bergans jakke til gutt....bortkastet penger?

Anbefalte innlegg

Skrevet

På utkikk etter ny vinterjakke til sønnen min på 8 år. De på butikken her var så korte, men så kom jeg over bergans. De så flotte ut, men er kanskje bortkastet penger? Han er liten av veks, så får nok brukt den både i år og neste år da...

Anonymous poster hash: 5b054...5a9
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sjekk tykkelsen!

Mange av jakkene til Stormberg, Bergans o.l. er veldig tynne, selv om det er vinterjakker er det beregnet på at man har lag på lag under. Men min 10-åring gidder ihvertfall ikke ha på seg ti jakker utenpå hverandre så vi lette ganske lenge i fjor før vi fant en jakke som var både vann- og vintett og tykk nok til å kunne brukes vinteren gjennom uten å trenge ha flere jakker utenpå hverandre (det har han ikke tid til altså ;))

Du tenker kanskje på om det er bortkastet å bruke så mye penger på jakke? Det er jo opp til hver enkelt. Jeg velger som regel å kjøpe fjorårets modeller på halv pris, kjøper gjerne litt utenom sesong. Ungene mine har derfor en del merkeklær, men jeg har aldri kjøpt noe til full pris.

Anonymous poster hash: e7265...5df
Skrevet

Her har vi kjøpt Didriksons Parkas på xxl.

Lang og god og grei pris.

Anonymous poster hash: 86024...2cc
Skrevet

Generelt er Bergans dessverre bortkastede penger. De har blitt flotte på design, men kvaliteten har blitt svært mye dårligere. (Vi er en aktiv familie i flere generasjoner - vi har gitt dem opp - moderns velbrukte 10 år gamle virker enda, men det vi har kjøpt i det siste årene er dessverre årlig)

Hvis du vil ha virkelig god kvalitet og passform, anbefaler jeg polarn og pyret. MEN stormberg osv er helt ok det også.

Anonymous poster hash: f7fa3...f2a
Skrevet

Gutten min hadde Bergans i fjor. Litt mindre vattert enn andre vinterjakker, men det var akkurat passe for min gutt siden han blir veldig varm når han leker ute. Kvaliteten på stoffet var jeg derimot ikke imponert over. Jeg måtte sy flere hull i jakken i løpet av sesongen, noe jeg ikke har opplevd med jakkene fra f.eks Skogstad eller Kappahl. Så jeg syns ikke Bergans-jakken var verdt pengene.

Anonymous poster hash: eeab3...3fb

Skrevet

Generelt er Bergans dessverre bortkastede penger. De har blitt flotte på design, men kvaliteten har blitt svært mye dårligere. (Vi er en aktiv familie i flere generasjoner - vi har gitt dem opp - moderns velbrukte 10 år gamle virker enda, men det vi har kjøpt i det siste årene er dessverre årlig)

Hvis du vil ha virkelig god kvalitet og passform, anbefaler jeg polarn og pyret. MEN stormberg osv er helt ok det også.

Anonymous poster hash: f7fa3...f2a

Vi er også veldig aktive og jeg er helt uenig med deg. Bergans er supert
Skrevet

Ok, da styrer vi unna den. Er veldig glad i min  bergans jakke, så tenkte det kanskje var et lurt kjøp.

Anonymous poster hash: 5b054...5a9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...