Gå til innhold

Når ville dere levert i bhg i dette tilfellet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er alene med barna om morgenen og vi våkner 06.00-06.30. Det er gutt på 4 år og baby på 6 mnd. Babyen er veldig trøtt og urolig på morgenen og bør sove rundt 07.30-08.00.

Babyen sover best og lengst ute i vogn og pleier å sovne på vei til barnehagen, da går vi slik at vi er i barnehagen rundt 08.00.

Men jeg syns det er så tidlig å være i barnehagen når han kunne være hjemme lenger, men det er det beste "alternativet". Så hvordan ville dere gjort det?

1) Gjort som over. Lever tidlig og baby får en lang lur mens vi er i bhg og på vei hjem

2) Lagt babyen i vogna inne for en liten lur og levert senere. Da blir hun veldig trøtt utover formiddagen

3) La babyen sove en lang lur før vi drar. Da kommer vi veldig sent i barnehagen og han har litt vanskeligheter med å komme inn i leken når han blir levert så sent

Anonymous poster hash: 16911...c4c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan ikke babyen sove i vogna mens du leverer i bhg? Altså på utsiden? Eller inne i gangen så du hører om han våkner? Er litt usikker på om jeg skjønte problemstillingen

Anonymous poster hash: f0b80...fd0
Skrevet

Lever slik du gjør og hent heller litt tidligere

Skrevet

Jeg hadde gjort som du gjør (jeg gjorde det som du gjør ;) Det er bedre for dere alle, å sønnen din kommer inn i leken på en naturlig måte.

Skrevet

Ville levert ca kl 8. Da får babyen den søvnen hun trenger, og ungen får en fin start på dagen sammen med vennene sine.

Slik gjør iallefall jeg det, og det fungerer supert for alle parter. Itillegg serveres det frokost i barnehagen vår frem til kl 0830, så det er vinn-vinn 😊 hvis du er redd for at dagen til eldstebarnet skal bli lang, ville jeg hentet tidligere.

Skrevet

Ville levert slik de gjør. Jeg jobber selv i barnehage og ser at de barna som kommer samtidig med de andre oftere får en bedre dag, for de kommer tidlig inn i lek med de andre barna, andre barn venter på de og de knytter relasjoner ut i fra hvor ofte de andre er der og når de kommer... det er selvfølgelig ikke alltid slik, men en tendens. Synes derfor du bør levere barnet ditt kl 8 med god samvittighet, så kan du heller hente tidligre noen dager om du har mulighet til det

Anonymous poster hash: 9bdde...dc7
Skrevet

Lever tidlig og hent evt tidlig!

Anonymous poster hash: fb0dd...648

Skrevet

Jeg ville lagt babyen hjemme og latt den fått en kort lur, før jeg leverte eldstemann i barnehagen.

Og så lagt babyen igjen senere på formiddagen når den blir trøtt.

Anonymous poster hash: ebcf9...6e8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...