Gå til innhold

Hvor mange bukser har deres gutter på 7 år?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er chinos??

*KLØR SEG I HODET OG FØLER SEG DUM*

Anonymous poster hash: 14974...a32

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han hadde 16 i den alderen, husker jeg talte de.

Lillebroren på 3 år har 7 jeans, 4 joggebukser og 6 onepiece.

Anonymous poster hash: 63e86...8ea
Skrevet

Min har ca 6 bukser til sammen, vokst fra mange i det siste, og kommer til å kjøpe 2 nye snart. 4 hadde vært alt for lite her, vi foreldrene er skilt, og skal han til far en uke, må han ha med 4 bukser og skifte på, kommer da hjem med de møkkete, må ha noen her hjemme da og.

Skrevet

12-15? Chinos og jeans,joggebukser brukes til fritid og trening og er ikke en del av " bukseregnskapet". Det er ikke kaos på vaskerommet, og han har stort klesskap. Ingen problem ;-)

Skrevet

I den farten som de vokser ser jeg ingen hensikt i å ha så utrolig mange bukser. Her har 7 åringen 5-6 som han bruker ofte, så kjøper vi nye når de er blitt utslitt eller for små. Vasker hans klær sammen med resten av familiens. Så er vi ikke noe spesielt opptatt av moteklær vi da, og så kommer jo en penbukse/dressbukse i tillegg ;-)

Skrevet

Har dere mange selv da forresten? Jeg tror jeg faktisk bare har 5-6 selv jeg :-D

Skrevet

Selv har jeg... 5? Godt vi er flere særinger :)

Anonymous poster hash: 98b58...fa0
Skrevet

Har en 5 åring og en 6 åring. De har vel en 15-20 bukser hver, eller endel må nok pakkes vekk innen kort tid for de begynner å bli små. Mest jeans i forskjellige varianter og noen få joggebukser.

Jeg syntes ca 10 bukser er et passe antall egentlig. 

Anonymous poster hash: c3249...31c
Skrevet

Har aldri telt, det er jo alltid et par til evt bytting på skolen, noen er skitne eller til tørk til en hver tid osv, noen brukes kun til gym/fotball osv, men Tipper på tilsammen 10-12.

Anonymous poster hash: 7b5f5...c1d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...