Gå til innhold

Chruterchraft

Anbefalte innlegg

Skrevet

Grøøøøøøss! For et ekkelt ord! Kommer ikke over det, heslig!!!!!

Anonymous poster hash: 28da1...ce0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg regner med du mener Kräuterkraft og aldri har hørt sveitsertysk før. Det betyr urtekraft - pust rolig.

Anonymous poster hash: 315aa...954
Skrevet

De sier det hele tiden på reklamen for ricola urtedrops. Står skrevet overskjermen også. Forferdelig ekkelt ord!

Skrevet

Gyselig! Det verste er at det er så fælt at det har limt seg helt fast i hjernebarken. Ordet popper oppi bevisstheten i de merkeligste situasjoner. Må visst slå av tv'en men ikke lett når kall og unger bruker den som bakgrunnsstøy...glad jeg ikke bor i Sveits.

Skrevet

Hæh? Hva betyr det? og hvor hører folk det?

Anonymous poster hash: f8e4a...5a9
Skrevet

Ja, hjertefru, helt enig!! Jeg tusler rundt i stua her, synger litt for meg selv, og vips "CHRUTERCHRAFT!!" Aaaaahhhhh!!

Hi

Skrevet

Ja, hjertefru, helt enig!! Jeg tusler rundt i stua her, synger litt for meg selv, og vips "CHRUTERCHRAFT!!" Aaaaahhhhh!!

HiAnonymous poster hash: 28da1...ce0

Skal ikke se bort fra at de reklamefolka vet hva de gjør. Ikke umulig at vi ved neste forkjølelse tusler ut av butikken med ricola i posen ;)
Skrevet

HiAnonymous poster hash: 28da1...ce0

Skal ikke se bort fra at de reklamefolka vet hva de gjør. Ikke umulig at vi ved neste forkjølelse tusler ut av butikken med ricola i posen ;)

Hjernevasking, rett og slett. De luringene. HI. :)

Skrevet

Det høres ut som en halsgurgleøvelse for å harke opp sånne ekle hvite klumper som sitter i mandlene bak i halsen !!!

Chruuuuuuuterchhhraaaaffft*hark*

Anonymous poster hash: df416...946

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...