Gå til innhold

Gårsdagens humrende hoderisting

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kom hjem i går kveld  og der sitter femåringen i sofakroken og ber meg smøre på salve for han har vondt i pannen. (Og 8 hour hjelper mot alt, som kjent) Jeg ser jo at han er rød i pannen og samtalen utspiller seg slik:

-Kjære tid, hva har du gjort deg?

-Jeg har skrapet pannen i gulvet.

-HÆ??

-Ja? Jeg har skrapet pannen i gulvet. Det svir.

-??? 

-Ja? Det lagde så fin lyd!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alt skal prøves, skal det ikke? Morsomt hva de kan få for seg altså :D

Skrevet

Det er alltid en forklaring og den er til tider ganske morsom for oss voksne.

Håper Elisabeth Arden var til hjelp da.

Hadde forøvrig en veldig veldig trist og lei gutt for noen år siden som gråt og gråt etter at han falt på gulvet.

Han begynte ikke å gråte før etter at jeg hadde spurt om han hadde mistet balansen.

Han gråt altså fordi han lette etter balansen han hadde mistet og kunne ikke finne den igjen på gulvet.

Skrevet

Haha ser det for meg :D

Skrevet

Hm, ble litt fristet til å prøve...

Her har jeg ei som gleder seg til å gå i bursdag på fredag. Så lurte hun på om det var skoledag den dagen, noe jeg bekreftet, "Å jiippii, BÅDE skole OG bursdag! Det kommer til å bli lykkedagen min mamma" :D

Skrevet

Hm, ble litt fristet til å prøve...

Her har jeg ei som gleder seg til å gå i bursdag på fredag. Så lurte hun på om det var skoledag den dagen, noe jeg bekreftet, "Å jiippii, BÅDE skole OG bursdag! Det kommer til å bli lykkedagen min mamma" :D

I følge femåringen var panne mot parkett en fin lyd i hodet, han hadde gjort det en stund. Såpass lenge at han nå har en skorpe.. Mannfolk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...