amandine Skrevet 24. september 2014 #1 Skrevet 24. september 2014 Kom hjem i går kveld og der sitter femåringen i sofakroken og ber meg smøre på salve for han har vondt i pannen. (Og 8 hour hjelper mot alt, som kjent) Jeg ser jo at han er rød i pannen og samtalen utspiller seg slik: -Kjære tid, hva har du gjort deg? -Jeg har skrapet pannen i gulvet. -HÆ?? -Ja? Jeg har skrapet pannen i gulvet. Det svir. -??? -Ja? Det lagde så fin lyd!
Iiiiik Skrevet 24. september 2014 #2 Skrevet 24. september 2014 Alt skal prøves, skal det ikke? Morsomt hva de kan få for seg altså
Mrs Smutt & Smilende Skrevet 24. september 2014 #3 Skrevet 24. september 2014 Det er alltid en forklaring og den er til tider ganske morsom for oss voksne. Håper Elisabeth Arden var til hjelp da. Hadde forøvrig en veldig veldig trist og lei gutt for noen år siden som gråt og gråt etter at han falt på gulvet. Han begynte ikke å gråte før etter at jeg hadde spurt om han hadde mistet balansen. Han gråt altså fordi han lette etter balansen han hadde mistet og kunne ikke finne den igjen på gulvet.
moota m storebror&lillebror Skrevet 24. september 2014 #4 Skrevet 24. september 2014 Haha ser det for meg
bIomstre Skrevet 24. september 2014 #5 Skrevet 24. september 2014 Hm, ble litt fristet til å prøve... Her har jeg ei som gleder seg til å gå i bursdag på fredag. Så lurte hun på om det var skoledag den dagen, noe jeg bekreftet, "Å jiippii, BÅDE skole OG bursdag! Det kommer til å bli lykkedagen min mamma"
amandine Skrevet 24. september 2014 Forfatter #6 Skrevet 24. september 2014 Hm, ble litt fristet til å prøve... Her har jeg ei som gleder seg til å gå i bursdag på fredag. Så lurte hun på om det var skoledag den dagen, noe jeg bekreftet, "Å jiippii, BÅDE skole OG bursdag! Det kommer til å bli lykkedagen min mamma" I følge femåringen var panne mot parkett en fin lyd i hodet, han hadde gjort det en stund. Såpass lenge at han nå har en skorpe.. Mannfolk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå