MammantilNurket Skrevet 24. september 2014 #1 Skrevet 24. september 2014 Jeg har tidligere skrevet om at det er et par ting ved barnehagen som jeg stusser litt ved. I går hang det et gul post-it på plassen til Nurket (signert av ped.leder) om at det var på tide å sende med dress til utelek. Flott å få beskjed, men ... ped.leder hadde skrevet feil navn på lappen. La oss si at Nurket heter "Albert", også hadde de skrevet "Robert". Jeg har selv jobbet i barnehage i flere år og jeg vet at det kan gå fort i svingene, men hallo i luken?! For min del er ikke dette noen stor "krise", men jeg tenker at mange foreldre ville reagert veldig. Hvordan angripe dette?
Anonym bruker Skrevet 24. september 2014 #2 Skrevet 24. september 2014 Jeg fikk en gang lappen til Linn sendt hjem til vår Ole. De har nok putta i feil konvolutt. Det viktigste her må vel være at du får informasjonen. Så lenge det ikke er sensitive opplysninger hadde ikke jeg brydd meg. Ikke Vær så prippen. Anonymous poster hash: 2d033...7d1
Anonym bruker Skrevet 24. september 2014 #3 Skrevet 24. september 2014 Du overreagerer. Du sier det ikke er krise, men det er jo akkurt det du gjør det til. Spør Evt om den lappen kom på feil plass? Anonymous poster hash: 76908...aa5
Anonym bruker Skrevet 24. september 2014 #4 Skrevet 24. september 2014 Ordvalget, hvordan angripe dette sender sterke signal om at det er krise. Det er vel så enkelt at det har blitt hengt på feil plass. Synes du er veldig kritisk til denne barnehagen samt hele tiden refererer til når JEG var ped.leder. Virker som du mener du er flinkere enn e i denne barnehagen. Pass deg for å sende signaler om dette til de ansatte. Du kommer til å bli den alle vil prøve å unngå ved levering og henting. Anonymous poster hash: 4a9ea...d01
frk Nilsen Skrevet 24. september 2014 #5 Skrevet 24. september 2014 (endret) Det har vært litt hipp som happ om lappen er personlig. Det har også kommet lapp med feil navn på plassen til en av mine, da har jeg bare hengt den på rett plass eller levert den til nærmeste ansatt uten å gjøre noe utav det. I forrige bhg hadde de ferdige laminerte lapper med "trenger skiftetøy" "trenger bleier" "trenger +++" Disse ble hengt opp på plassene ved behov. Tror ikke du skal henge deg opp i det, siden du allerede er missfornøyd med enkelte ting med barnehagen så er det lett å henge seg opp i ubetydelige detaljer. Endret 24. september 2014 av frk Nilsen
Anonym bruker Skrevet 24. september 2014 #6 Skrevet 24. september 2014 Jaja, så har de enten lagt feil lapp eller skrevet feil navn. Det kan skje selv den beste. Til og med mora mi kan si feil navn til meg. Tviler på at hun ikke vet hva jeg heter.... Anonymous poster hash: 45738...7a7
Anonym bruker Skrevet 24. september 2014 #7 Skrevet 24. september 2014 Haha... Jeg er ganske så sikker på at detcer minst to som ikke vet navnet på jenta mi i barnehagen. Alle barna har bilder av seg selv i tørr-garderoben hvor skifteklærne er, og ALLE klærne til min datter er merket ned til den minste sokk. Likevel kommer jenta stadig hjem med buksa (som også er merket med navn) til "Martine", "Sara" eller til og med "Simon"......... Så det. Anonymous poster hash: 36865...aa7
Anonym bruker Skrevet 24. september 2014 #8 Skrevet 24. september 2014 Dersom det ikke er noe krise for deg, som du skriver, så la det være. Ikke gidd ta "kampen" fordi mange andre foreldre nok ville reagert. Har barnet ditt et navn som staves rart/spesielt i forhold til nomalen så kan det være grunnen. Spør barnet hva Kari sier til han når hun roper på han! Dette er en liten skrivefeil, la saken ligge. Anonymous poster hash: 2c6ca...3af
Gjest Kira Skrevet 24. september 2014 #9 Skrevet 24. september 2014 Jeg hadde ikke brydd meg eller nevnt det for noen. En glipp kan skje, og noen ganger går det fort i svingene! Da vi fikk første julegaven datteren vår lagde i bhg var navnet totalt feilstavet. Dette var et innrammet dikt med hennes håndavtrykk og feil navn i store bokstaver. Den havner aldri på veggen, men jeg lagde ikke noe big deal ut av det. Tror ikke jeg nevnte noe for dem i det hele tatt. Det hadde vært noe annet hvis det konsekvent ble skrevet feil navn på alt fra tegninger til barnets hylle. Da kan man ta det opp med barnehagen.
Major HotLips Houlihan Skrevet 24. september 2014 #10 Skrevet 24. september 2014 Nå vet jeg ikke hva du har stusset på tidligere ved denne barnehagen, men stol på magefølelsen din! Du har selv jobbet i barnehage og vet hva du kan både forvente og kreve av de ansatte. Selvsagt all ped.leder vite navnet på barnet ditt. Gi lappen tilbake og spør om der var til noen andre? Hvis hun virkelig har skrevet feil navn så får hun virkelig noe å svare på. Selv har jeg mine små i samme barnehage som jeg jobber i, bare på en annen avdeling. Vi er en utrolig god barnehage og ingen av de andre i nærområdet var noe alternativ engang. Jeg visste hva jeg fikk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå