Anonym bruker Skrevet 23. september 2014 #1 Skrevet 23. september 2014 Uten noen særlig anstrengelse. Bare blitt bevisst på hvor mye jeg spiser. Kan jeg kan alle:) Anonymous poster hash: 00cbf...e30
Leirha Skrevet 24. september 2014 #2 Skrevet 24. september 2014 Jeg har gått ned 7kg på 7 uker, uten store anstrengelser... Lagt om kosten, bytta ut matvarer, erstatet med fult brukbare matvarer som vi alle liker i familien De fleste kan nok om de gjør endringer.Men motivasjon for endring er alfaomega.
Anonym bruker Skrevet 24. september 2014 #3 Skrevet 24. september 2014 Bra? Kommer jo helt an på hvor overvektig man er i utgangspunktet. 4-7 kilo er mye om man er bare litt over normalen, og lite om man har 30 kilo for mye i utgangspunktet. Anonymous poster hash: 19bac...b67
Anonym bruker Skrevet 24. september 2014 #4 Skrevet 24. september 2014 Bra? Kommer jo helt an på hvor overvektig man er i utgangspunktet. 4-7 kilo er mye om man er bare litt over normalen, og lite om man har 30 kilo for mye i utgangspunktet. Anonymous poster hash: 19bac...b67 Enig med deg. For meg som "kun" skal ned 10 kg kreves det MYE for å gå ned ikke bare bli bevist på hva jeg spiser. Det er jeg forøvrig ganske ofte. Jeg har gått ned 2,5 kg på 3,5 uker og det har vært store forandringer både her og der. Anonymous poster hash: 6073e...3a1
Anonym bruker Skrevet 24. september 2014 #5 Skrevet 24. september 2014 Jeg skal ikke ned veldig mye. 13 kg til så er jeg i mål. Anonymous poster hash: 00cbf...e30
Anonym bruker Skrevet 24. september 2014 #6 Skrevet 24. september 2014 Jeg har gått ned 20 kg på et år, ved hjelp av sunnere kosthold og mer bevegelse (både aktivitet i hvertdagen og trening 3-4 ganger i uka). Klart fire kg er en dråpe i havet, men det er jo en god start på veien selv har jeg 8 kg igjen til målet Bra jobba hl! Anonymous poster hash: 253a7...519
Anonym bruker Skrevet 24. september 2014 #7 Skrevet 24. september 2014 Jeg skal ikke ned veldig mye. 13 kg til så er jeg i mål. Anonymous poster hash: 00cbf...e30 Ja da er du heldig som ikke trenger å gjøre så mye for å gå ned i vekt. Selv har jeg kuttet ut karbohydrater 100%, spiser veldig lite og selvsagt 0 gode ting. Grønnsaker, egg og kylling er det det går i. ( og nei jeg spiser ikke for lite og går på sparebluss ). I hate it men det må til😔 Anonymous poster hash: 6073e...3a1
Anonym bruker Skrevet 24. september 2014 #8 Skrevet 24. september 2014 Så bra Hi-Gratulerer! Anonymous poster hash: b5ef1...487
Anonym bruker Skrevet 24. september 2014 #9 Skrevet 24. september 2014 Jeg føler jeg står fast:'( er bevisst men vekta flytter seg ikke Anonymous poster hash: fe2a8...6a7
Leirha Skrevet 24. september 2014 #10 Skrevet 24. september 2014 Bra? Kommer jo helt an på hvor overvektig man er i utgangspunktet. 4-7 kilo er mye om man er bare litt over normalen, og lite om man har 30 kilo for mye i utgangspunktet. Anonymous poster hash: 19bac...b67 Nånå. 4 kg og 7 kg er jammen meg kilo det også. Man kan ikke ta 30kg på 4 eller 7uker, poenget her er jo mer at det er et utgangspunkt. Jeg har en del kilo å ta av, jeg har nok 25kg for mye-7 nå da, så jeg jobber med dette. En kilo i uken er flott, er fornøyd med det. Her er det kun fokus på kost, og det krever mye fokus, ihvertfall nå i starten. Jeg skule ønske jeg kunne trene også, men jeg har måttet slå det fra meg, etter lang tid med optimisme så måtte jeg gi det opp. Har så sterk astma som er blitt så dårlig det siste året at det ikke er mye håp før vi klarer å regulere astmaen min på en noenlunde tilfredsstillende måte...Men jeg vet ikke hva mer vi kan gjøre. Så 7kg er jeg veldig fornøyd med ihvertfall, 7 kg er kanskje ikke mye (selv om jeg selv syns det), det er ihvertfall en begynnelse. Stopper det der, så er det jaggu meg IHVERTFALL 7 kilo fattigere
Gjest Sekretøsa Skrevet 24. september 2014 #11 Skrevet 24. september 2014 Gratulerer, så flink du har vært!
Anonym bruker Skrevet 24. september 2014 #12 Skrevet 24. september 2014 Jeg har også gått ned litt over 4 kg på 4 uker Pga en operasjon må jeg vente 6 uker med å trene, så det er kun kostholdsendringer her. Jeg skal ned minst 10 kg til før jeg sier meg fornøyd. Flinke, det er det vi er Anonymous poster hash: 5a13d...b5f
Anonym bruker Skrevet 24. september 2014 #13 Skrevet 24. september 2014 Bra? Kommer jo helt an på hvor overvektig man er i utgangspunktet. 4-7 kilo er mye om man er bare litt over normalen, og lite om man har 30 kilo for mye i utgangspunktet. Anonymous poster hash: 19bac...b67 4-7 kilo på 4-5 uker er bra! Samme hvor mye man skal ned, særlig om man føler man ikke har ofret noe for og gå ned disse kilo! Det er slik det skal gjøres. Legge om livsstil, slik at man "umerkelig" blir sunnere og dermed går ned i vekt, uten at man slanker seg, følger en diett eller føler man "ofrer noe"! Så får man heller bruke et år eller to på og gå ned de 15-20 kilo, (eller 30-35 for den de ) man har, men om det skjer UTEN at man slanker seg, uten at man føler man "Ofrer noe" og man beholder vekta stabil i årene fremover,- ja da er det mer verdt en enhver livsstilsendring eller diett man går på, som bare har som mål og gå ned i vekt,- men med mindre planer for hvordan man skal klare og holde vekta etter hvert.....Hjelper ikke om man bruker 6mndr på de samme 15-35 kilo nevnt ovenfor, hvis man bare lengter etter og "nå målet" for og kunne leve med litt mindre "Offer" i hverdagen! Anonymous poster hash: 766af...4bc
Anonym bruker Skrevet 24. september 2014 #14 Skrevet 24. september 2014 Synes du har vært veldig flink!!! Har selv prøvd ulike "dietter". Den gangen jeg gikk ned minst (2,5 kg på 4 uker) var den perioden jeg ofret mest. Spiste ikke fett, masse grønnsaker, trente og gikk raske turer. Nå som jeg har lagt om kostholdet (tenker mer over hva jeg spiser og lar vær å stappe) så går jeg ned ca en kilo i uken. Mye mindre slit og et bedre resultat. Man skal jo klare å fortsette å holde vekten etter kiloene er av også.. Om man tenker på det er jo 2 kilo i mnd minus 24 kilo i året, så heller sakte og varig enn å pine seg gjennom noe som ikke holder i lengden Anonymous poster hash: 11ff9...0d8
*Nøtta* Skrevet 24. september 2014 #15 Skrevet 24. september 2014 Så heldig du er! Gratulerer. Selv sliter jeg med motivasjonen i dag... har en plan om å gå ned 13 kg, og meldte meg på Grethe Roede for 4 uker siden. Resultat: - 1,8 kg!! Ikke akkurat noe å rope hurra for spør du meg. Flink er jeg også. Ja, til å følge programmet og jeg går enten på fjellet eller en rask spasertur hver eneste dag. Så da gjenstår det å se etter veiingen ikveld om humøret stiger eller flater helt ut. *yeeej, jeg føler meg sååå positiv*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå