Ragna_Rekkverk Skrevet 23. september 2014 #1 Skrevet 23. september 2014 Hva slags bivirkninger hadde dere etter den vaksinen? Har hørt at mange får feber dager etter MMR-vaksinasjonen. Opplevede dere høy feber og hvordan reagerte babyene deres på den? Gruer meg litt, siste gang han ble vaksinert fikk han så høy feber.
Elskerhøsten2014 Skrevet 24. september 2014 #2 Skrevet 24. september 2014 de reagerer ikke på den før det har gått 7-10 dager,min hadde feber i 3 dager, som begynte på 40,var det 2 dager og den siste dagen var det 38, var veldig utilpass og allmenn tilstanden var dårlig,ville bare sitte og kose
Anonym bruker Skrevet 24. september 2014 #3 Skrevet 24. september 2014 Så lenge du ikke skal ut å reise el. så er mitt råd å vente med den (og de andre vaksinene)... Vi ventet til barna var 4 år etter en voldsom og skremmende reaksjon ved første vaksine. Da vi tok opp vaksineprogrammet igjen, 4 år etter, merket vi ingen bivirkninger i det hele tatt. Ved barn nr 2. og 3, prøvde vi ikke å vaksinere før etter fylte 4 år. Ingen bivirkninger her heller. Anonymous poster hash: 79f80...e9d
Anonym bruker Skrevet 24. september 2014 #4 Skrevet 24. september 2014 Her ble ikke MMR-vaksinen tatt før over fylte 4 år. Det er helt unødvendig. Anonymous poster hash: d1e36...d0b
Hjertefru Skrevet 24. september 2014 #5 Skrevet 24. september 2014 Min fikk MMR for akkurat en uke siden. Merka at han var sutrete og utilpass på fredag, og regnet med at det var reaksjonen. Men ut i fra det dere sier kan det vel komme mer....
Anonym bruker Skrevet 24. september 2014 #6 Skrevet 24. september 2014 Her ble ikke MMR-vaksinen tatt før over fylte 4 år. Det er helt unødvendig. Anonymous poster hash: d1e36...d0b Hvorfor mener du det er unødvendig? Anonymous poster hash: 9ad41...8ce
Ragna_Rekkverk Skrevet 24. september 2014 Forfatter #7 Skrevet 24. september 2014 Takk for svar. Nei, jeg har ikke tenkt å vente med den, lurte bare på hva slags bivirkninger man kan vente seg.
Ragna_Rekkverk Skrevet 24. september 2014 Forfatter #8 Skrevet 24. september 2014 Min fikk MMR for akkurat en uke siden. Merka at han var sutrete og utilpass på fredag, og regnet med at det var reaksjonen. Men ut i fra det dere sier kan det vel komme mer.... Ikke nødvendigvis. Pratet med ei veninne i går og hun sa at ungen hadde litt feber i to dager og det var det:)Det er en mnd siden nå, så det virker ikke som om alle reagerer like sterkt.
Anonym bruker Skrevet 24. september 2014 #9 Skrevet 24. september 2014 Så lenge du ikke skal ut å reise el. så er mitt råd å vente med den (og de andre vaksinene)... Vi ventet til barna var 4 år etter en voldsom og skremmende reaksjon ved første vaksine. Da vi tok opp vaksineprogrammet igjen, 4 år etter, merket vi ingen bivirkninger i det hele tatt. Ved barn nr 2. og 3, prøvde vi ikke å vaksinere før etter fylte 4 år. Ingen bivirkninger her heller. Anonymous poster hash: 79f80...e9d Vær forsiktig med de rådene. Hvilken medisinsk bakgrunn og kunnskap har du? Anonymous poster hash: 662ec...450
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå