Gå til innhold

MMR-vaksine

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva slags bivirkninger hadde dere etter den vaksinen? Har hørt at mange får feber dager etter MMR-vaksinasjonen. Opplevede dere høy feber og hvordan reagerte babyene deres på den? Gruer meg litt, siste gang han ble vaksinert fikk han så høy feber.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

de reagerer ikke på den før det har gått 7-10 dager,min hadde feber i 3 dager, som begynte på 40,var det 2 dager og den siste dagen var det 38, var veldig utilpass og allmenn tilstanden var dårlig,ville bare sitte og kose

Skrevet

Så lenge du ikke skal ut å reise el. så er mitt råd å vente med den (og de andre vaksinene)... Vi ventet til barna var 4 år etter en voldsom og skremmende reaksjon ved første vaksine. Da vi tok opp vaksineprogrammet igjen, 4 år etter, merket vi ingen bivirkninger i det hele tatt. Ved barn nr 2. og 3, prøvde vi ikke å vaksinere før etter fylte 4 år. Ingen bivirkninger her heller.

Anonymous poster hash: 79f80...e9d
Skrevet

Her ble ikke MMR-vaksinen tatt før over fylte 4 år. Det er helt unødvendig.

Anonymous poster hash: d1e36...d0b
Skrevet

Min fikk MMR for akkurat en uke siden. Merka at han var sutrete og utilpass på fredag, og regnet med at det var reaksjonen. Men ut i fra det dere sier kan det vel komme mer....

Skrevet

Her ble ikke MMR-vaksinen tatt før over fylte 4 år. Det er helt unødvendig. Anonymous poster hash: d1e36...d0b

Hvorfor mener du det er unødvendig?

Anonymous poster hash: 9ad41...8ce

Skrevet

Takk for svar. Nei, jeg har ikke tenkt å vente med den, lurte bare på hva slags bivirkninger man kan vente seg.

Skrevet

Min fikk MMR for akkurat en uke siden. Merka at han var sutrete og utilpass på fredag, og regnet med at det var reaksjonen. Men ut i fra det dere sier kan det vel komme mer....

Ikke nødvendigvis. Pratet med ei veninne i går og hun sa at ungen hadde litt feber i to dager og det var det:)Det er en mnd siden nå, så det virker ikke som om alle reagerer like sterkt.

Skrevet

Så lenge du ikke skal ut å reise el. så er mitt råd å vente med den (og de andre vaksinene)... Vi ventet til barna var 4 år etter en voldsom og skremmende reaksjon ved første vaksine. Da vi tok opp vaksineprogrammet igjen, 4 år etter, merket vi ingen bivirkninger i det hele tatt. Ved barn nr 2. og 3, prøvde vi ikke å vaksinere før etter fylte 4 år. Ingen bivirkninger her heller.

Anonymous poster hash: 79f80...e9d

Vær forsiktig med de rådene. Hvilken medisinsk bakgrunn og kunnskap har du?

Anonymous poster hash: 662ec...450

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...