Anonym bruker Skrevet 23. september 2014 #1 Skrevet 23. september 2014 i narkose. De tok kontrastveske igjennom, samt fjernet en cyste. Men jeg glemte å spørre hvor lenge jeg må vente med samleie. Har muligens eggløsning de nærmeste dagene skjønner dere :/ Noen som vet? Anonymous poster hash: 4a3e3...feb
Anonym bruker Skrevet 23. september 2014 #2 Skrevet 23. september 2014 Vent til neste syklus med å prøve på barn! Du bør la være å ha sex den nærmeste uka, fordi du har operert og har operasjonssår. Dessuten er det bra å la det gro så mye som mulig før du skal bli gravid og egget og sædcellen skal smelte sammen og feste seg, og deretter skal magen din vokse og strekke seg, og kanskje skal du ha keisersnitt til slutt. Var jeg deg ville jeg ventet et par-tre måneder med prøvingen, men vent i alle fall til neste syklus om du har det travelt Anonymous poster hash: 96453...b65
Anonym bruker Skrevet 23. september 2014 #3 Skrevet 23. september 2014 Her står det at man skal vente 3 uker: http://www.endometriose.no/forum/showthread.php?t=4108 Anonymous poster hash: 96453...b65
Anonym bruker Skrevet 23. september 2014 #4 Skrevet 23. september 2014 Og her at du skal vente 10 dager: http://www.kvinneklinikken-sus.com/05_pasientinfo_gyn/INF_GYN_l_scopi.doc Anonymous poster hash: 96453...b65
Anonym bruker Skrevet 23. september 2014 #5 Skrevet 23. september 2014 Par tre mnd?! Er du gal. Han sa til meg at nå måtte vi stå på de neste tre mnd. For da hadde jeg størst sjangse... Altså gyn og kirurg sa det. Hi Anonymous poster hash: 4a3e3...feb
Anonym bruker Skrevet 23. september 2014 #6 Skrevet 23. september 2014 Par tre mnd?! Er du gal. Han sa til meg at nå måtte vi stå på de neste tre mnd. For da hadde jeg størst sjangse... Altså gyn og kirurg sa det. Hi Anonymous poster hash: 4a3e3...feb Vent til neste måned da om du har eggløsning de nærmeste dagene, se linken over. Jeg ble gravid da jeg sto i kø til laparoskopi for utredning (ble gravid på pergotime etter utskylling av egglederne og røntgen), og gynekologen som henviste meg til laparoskopi sa at jeg måtte ta et opphold i prøvingen etter operasjonen. Fordi eig ble gravid ringte jeg og avlyste operasjonen.. Masse lykke til med å bli gravid uansett, men jeg synes du bør vente til neste måned Anonymous poster hash: 96453...b65
Anonym bruker Skrevet 23. september 2014 #7 Skrevet 23. september 2014 Jeg skal ringe å snakke med dem imorgen for å høre hva de sier. Venter til neste mnd dersom de sier det Vil ikke gjøre noe "skummelt". Takk for lykkeønskinger! Spennende tider. Er redd for å glede meg for mye. :/ Hi Anonymous poster hash: 4a3e3...feb
NurseBe Skrevet 23. september 2014 #8 Skrevet 23. september 2014 Dere bør i alle fall vente til du slutter å blø vaginalt med tanke på infeksjonsfare. Lykke til 😊
Anonym bruker Skrevet 23. september 2014 #9 Skrevet 23. september 2014 Jepp! Fikk forresten beskjed om at den ene egglederen min var kjempefin, mens den andre (som jeg har fått beskjed om at var tett tidligere) har passasje. Dog litt trangt og treig- men dog! Hurra! hi Anonymous poster hash: 4a3e3...feb
Anonym bruker Skrevet 23. september 2014 #10 Skrevet 23. september 2014 Jepp! Fikk forresten beskjed om at den ene egglederen min var kjempefin, mens den andre (som jeg har fått beskjed om at var tett tidligere) har passasje. Dog litt trangt og treig- men dog! Hurra! hi Anonymous poster hash: 4a3e3...feb Jeg fikk beskjed om at min ene eggleder var tett, men ble jo gravid samme måned så bekymringen min om det ble kortvarig Anonymous poster hash: 96453...b65
klishe89 Skrevet 23. september 2014 #11 Skrevet 23. september 2014 Fikk beskjed om en uke pga infeksjonsfare osv. Klarte ikke før 2-3 uker.
Villbringebringebær Skrevet 23. september 2014 #12 Skrevet 23. september 2014 Oi opererer meg ca en gang i året. Har alltid hatt sex a en uke etterpå. Aldri tenkt det ikke var bra.. Men det e r logisk! Ring å hør med sykehuset i morgen du!
Anonym bruker Skrevet 23. september 2014 #13 Skrevet 23. september 2014 Tar du lap en gang i året? Anonymous poster hash: 4a3e3...feb
Villbringebringebær Skrevet 23. september 2014 #14 Skrevet 23. september 2014 Tar du lap en gang i året? Anonymous poster hash: 4a3e3...feb Ja lever med veldig smertefull endometriose. Den kommer dessverre tilbake hvert år. Må snart begynne å vurdere om vi skal fjerne livmor og eggstokker.
Anonym bruker Skrevet 23. september 2014 #15 Skrevet 23. september 2014 åja, uff da! :/ Anonymous poster hash: 4a3e3...feb
Anonym bruker Skrevet 24. september 2014 #16 Skrevet 24. september 2014 Da har jeg pratet med dem. Og de sa at det var ok sålenge jeg følte meg i god form, og jeg ikke blør lengre! Da rekker vi kanskje denne pp alikevell da! Hurraa hi Anonymous poster hash: 4a3e3...feb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå