Anonym bruker Skrevet 23. september 2014 #1 Skrevet 23. september 2014 For min del er det ok. Vi er kun venner å kunne aldri finne på å gjort noe bak ryggen på kjæresten. Kjæresten kommer også hjem om et par timer så han kommer jo til og sove her også med meg. Men jeg kjenner at jeg er redd for å spørre. Kjæresten er på besøk, i min leilighet. Det er jeg som bestemmer men.. Skal jeg la kjæresten få ta avgjørelsen. Spørre han om det er ok? Hva hadde du gjort? Anonymous poster hash: 4da4e...7e8
Anonym bruker Skrevet 23. september 2014 #3 Skrevet 23. september 2014 Dette er en kompis som alltid har lyttet til mine problemer og aldri utnyttet meg. Stiller opp om han kan.. en go venn rett og slett. Anonymous poster hash: 4da4e...7e8
Anonym bruker Skrevet 23. september 2014 #4 Skrevet 23. september 2014 Hva er problemet? Selvfølgelig skal du kunne la en kompis låne sofaen i din leilighet uten å spørre kjæresten først. Man må da ha såpass med tilitt til hverandre at man kan ha venner av motsatt kjønn på overnatting uten at det er et problem. Anonymous poster hash: 567f1...ad9
Anonym bruker Skrevet 23. september 2014 #5 Skrevet 23. september 2014 Selvsagt. Og har "kjæresten" et problem med det så kan du bare kjibbe ham ut uansett, du vil uansett ikke være samme med en sjalu tulling. Anonymous poster hash: faefd...70a
Anonym bruker Skrevet 23. september 2014 #6 Skrevet 23. september 2014 Jeg sa ja til kompisen min. håper ikke kjæresten ikke blir sur nå.. Anonymous poster hash: 4da4e...7e8
Anonym bruker Skrevet 23. september 2014 #7 Skrevet 23. september 2014 Noen flere meninger ? Anonymous poster hash: 4da4e...7e8
Anonym bruker Skrevet 23. september 2014 #8 Skrevet 23. september 2014 Om han blir sur av dette, bør du faktisk revurdere om du vil ha en slik kontrollerende kjæreste, hadde tatt det som et skikkelig tegn på at han kommer til å være kontrollerende, sjalu, og eiesyk om han ikke takler dette. Hadde faktisk spurt meg selv hva jeg så etter i en mann, og om den mannen du er kjæreste med faktisk har de rette kvaliteter. Du kan jo sende kjæresten din en melding og informere han om at det sover noen på sofaen når han kommer hjem sent på kvelden. Men noe mer enn det trenger du virkelig ikke gjøre. Anonymous poster hash: 0f3c3...cd5
Anonym bruker Skrevet 23. september 2014 #9 Skrevet 23. september 2014 Hadde uten tvil sagt ja, og hadde ikke mannen godtatt at jeg hadde guttekompiser hadde jeg faktisk ikke ønsket å ha han i livet mitt. Jeg har fler guttevenner enn jentevenner, så det hadde ikke vært aktuelt å kutte dem ut fordi jeg fant en sjalu dust Anonymous poster hash: 00879...612
Anonym bruker Skrevet 23. september 2014 #10 Skrevet 23. september 2014 Jeg hadde selvsagt spurt kjæresten min Og respektert han <3 Anonymous poster hash: 98368...6e0
Mrs Smith Skrevet 23. september 2014 #11 Skrevet 23. september 2014 Jeg er sikkert sær, men hadde kjæresten avtalt at ei venninne av han skulle overnatte uten å spørre meg først, så hadde jeg blitt irritert. Ville spurt først.
Anonym bruker Skrevet 23. september 2014 #12 Skrevet 23. september 2014 Hi her! Jeg snakket akkuratt med kjæresten. Han sa at det er mitt valg og mitt hus. Han liker det ikke men det måtte bare gå greit dersom jeg bestemmer at det er ok. Han skulle iallefall Vera hyggelig mot han. Han liker ikke kompisen min som person men vil respektere at han er min kompis da iallefall. Hvilke signaler sender det? Anonymous poster hash: 4da4e...7e8
Mrs Smith Skrevet 23. september 2014 #13 Skrevet 23. september 2014 Hi her! Jeg snakket akkuratt med kjæresten. Han sa at det er mitt valg og mitt hus. Han liker det ikke men det måtte bare gå greit dersom jeg bestemmer at det er ok. Han skulle iallefall Vera hyggelig mot han. Han liker ikke kompisen min som person men vil respektere at han er min kompis da iallefall. Hvilke signaler sender det? Anonymous poster hash: 4da4e...7e8 Kanskje ikke så mye mer enn det han sier. Respeterer at du sier ja, men liker det ikke. Hvorfor liker han ikke vedkommende. Litt sjalu 😉
Anonym bruker Skrevet 23. september 2014 #14 Skrevet 23. september 2014 Han synes det personen er en kødd. Men vil ikke bråke med mine venner så skal være hyggelig. Han liker liker bare ikke han som person tror jeg. Anonymous poster hash: 4da4e...7e8
Anonym bruker Skrevet 23. september 2014 #15 Skrevet 23. september 2014 Da går det sikkert bra Anonymous poster hash: 4da4e...7e8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå