Anonym bruker Skrevet 23. september 2014 #1 Skrevet 23. september 2014 Har et problem som blir større og større: Jeg har lyst på barn, og har derfor ikke det minste lyst til å bruke prevensjon. Hadde (litt motvillig) hormonspiral før, men den vandret, så ble tatt ut igjen. Frem til nå har vi hoppet av i svingen, pluss brukt kondom rundt eggløsning. Jeg håper hver måned av noe går galt, slik at jeg blir gravid. Men det blir jeg jo ikke, og nå merker jeg at jeg bare blir helt aseksuell hver gang han drar frem den drittkondomen. Føles som hele skjeden bare snurper seg igjen. ARGH! JEG VIL IKKE BESKYTTES MOT SPERM FAKTISK! Vi har vært sammen i to år, bor sammen, gjør alt sammen. Jeg nærmer meg midten av 30-årene. Jeg er antageligvis i ferd med å bli gal på grunn av den biologiske klokka. Hva skal jeg gjøre? Gå i terapi....?? Mvh frustrert. Anonymous poster hash: 654c0...2f2
Anonym bruker Skrevet 23. september 2014 #2 Skrevet 23. september 2014 Har dere snakket om det? Vet han hva du føler? Anonymous poster hash: 7e334...e1b
Anonym bruker Skrevet 23. september 2014 #3 Skrevet 23. september 2014 Snakke med mannen og bli enige om fremtiden. Vil han ha barn? Når ser han for seg å begynne prøvingen? Du vil helst begynne nå. Finn en felles plan, så ordner det seg Anonymous poster hash: 7f802...2dc
Anonym bruker Skrevet 23. september 2014 #4 Skrevet 23. september 2014 Han vet veldig godt at jeg ønsker barn, og han vet også godt at jeg er motvillig til å bruke prevensjon selv, og at jeg ikke er spesielt begeistret for kondom. Men nøyaktig HVOR desperat jeg er, tror jeg ikke han har forstått. (Som er: Jeg gråter hver gang mensen kommer.) Han er v-e-l-d-i-g vanskelig å prate med om fremtidsgreier. Tror ikke han vet hva han vil selv engang. Klassisk lukket mann. (Han ville f.eks. ikke flytte sammen, men så flyttet jeg inn likevel, og så elsket han det plutselig. Kjempehappy osv.) Anonymous poster hash: 654c0...2f2
Anonym bruker Skrevet 23. september 2014 #5 Skrevet 23. september 2014 Han vet veldig godt at jeg ønsker barn, og han vet også godt at jeg er motvillig til å bruke prevensjon selv, og at jeg ikke er spesielt begeistret for kondom. Men nøyaktig HVOR desperat jeg er, tror jeg ikke han har forstått. (Som er: Jeg gråter hver gang mensen kommer.) Han er v-e-l-d-i-g vanskelig å prate med om fremtidsgreier. Tror ikke han vet hva han vil selv engang. Klassisk lukket mann. (Han ville f.eks. ikke flytte sammen, men så flyttet jeg inn likevel, og så elsket han det plutselig. Kjempehappy osv.) Anonymous poster hash: 654c0...2f2 Still krav! Om du virkelig ønsker barn, kanskje til og med flere enn ett, så tikker den biologiske klokka fort! Du er bare tre år unna å bli tilbudt fostervannsprøve ved graviditet! Fortell ham at ENTEN så starter dere prøvingen i løpet av kort tid (f eks 1. desember), eller så anser du forholdet som avsluttet! Dere er begge nærmere 40 enn 30, på høy tid å oppføre seg som voksne. Jeg tror faktisk at han ikke har lyst på barn, evt hvert fall ikke med deg... Så still krav, så du ikke plutselig står der alene om fem år, uten hverken mann eller barn... Håper jeg tar feil... Anonymous poster hash: 94e76...972
Anonym bruker Skrevet 23. september 2014 #6 Skrevet 23. september 2014 Det har jeg alltid gjort... Men når jeg begynte å få lyst på barn klarte jeg faktisk ikke gjennomføre samleie m kondom. Selv om jeg etter noen barn var ferdig m å lage barn, klarer jeg fremdeles ikke å bruke kondom. Løsningen her ble sterilisering 😉 Det merkelige er at jeg blir tent , bare ikke LIKE tent som før steriliseringen. Jeg har virkelig IKKE lyst på barn, men lurer på om det er psykisk eller hormoner (alla sånn så m menn) at jeg blir påvirket hormonelt ved at min kropp vet at hans kropp ikke kan reprodusere seg mere... 😁 Anonymous poster hash: 5ec9b...bf1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå