Gå til innhold

helsesøstra må jo tro jeg er gal..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ringt 3 ganger på en uke. Grått en av gangene..

min baby er bare 2 uker da og min første så jeg lurer jo på alt. Bekymrer meg vell litt for mye.

har ringt ang. Sår stump og gulping.

hun har til og med sagt at jeg kan komme før alle andre på åpen helsestasjon og jeg var på helsestasjonen i går også. Herregud jeg er litt flau nå..har jo fått bekreftet at alt er bra, jeg gjør en god jobb osv..

Herregud.. måtte bare få det ut

Anonymous poster hash: 17395...126

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du ingen mamma, søster eller bestemor som også kan hjelpe deg da? Regner med at du er førstegansmamma? Man skal lure på mye og tror faktisk man aldri blir ferdig utlært :)

Men det er ingenting å være flau over!

Skrevet

Hmmmm. Mangler bare en bekymringsmelding til BV nå.

:P

Anonymous poster hash: 12b00...7c4

Skrevet

He he, sikkert ikke første gang hun opplever det. Neste gang kan du prøve å Google feks "sår stump", så finner du masse gode råd.

Man føler seg litt hjelpeløs i starten, men snart er du ekspert!

Anonymous poster hash: c911e...933

Skrevet

Det er helt normalt :) Senk skuldrene og slapp av! Neste gang du møter helsesøster så smil og takk for god hjelp. Du er helt sikkert ikke den første bekymrede mammaen hun har møtt :) 

Trøst deg med at det går lettere med tiden, det blir enklere for deg å stole på morsfølelsen og instinktene dine etterhvert, og du vil lære babyen bedre å kjenne. Vi har alle vært der, og det er forferdelig når man føler seg hjelpesløs og ikke aner om noe er galt eller normalt. Da er det veldig godt å få snakket med noen så du får svarene du trenger. Det er tross alt det helsesøster er der for :) 

Skrevet

Haha du tror BV blir ringt når de sier at alt er i sjønneste orden..

Noe merkelig med deg

Skrevet

Tusen takk for fint svar mama foodie :-)

Skrevet

Det et jo nettopp derfor vi har helsestasjonen! :) Vi blir jo oppfordret til å ta kontakt om det er noe. Helsesøster ser en nybakt mor som vil gjøre det hun kan for babyen sin! Du er flink, du gjør en bra jobb, Hi:). Jeg var veldig usikker og også til tider redd da min var nyfødt. Nå er jeg mer dreven, vet at ting går seg til. Gratulerer med babyen:)

Anonymous poster hash: ebfa8...755

Skrevet

Hehe må le litt, du er søt 😊

Hun tror garantert ikke at du er gal, bare en helt normal mamma.

Første gangen lurte jeg også på alt og hadde klippekort på helsestasjonen OG legevakten.

Dette går seg til. Klem

Skrevet

Helsesøstre bekymrer seg nok mer for foreldre som overser og bagatelliserer ungene sine og plagene deres:) at du passer på barnet ditt er bare bra<3

Men ja, mye kan googles;)

Anonymous poster hash: 4a7fa...3ac

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...