Anonym bruker Skrevet 23. september 2014 #1 Skrevet 23. september 2014 Plutselig så trøtt.. Spiser relativt sunt, har gått ned i vekt, fått mer avlastning så jeg ikke er (ikke burde være..) like sliten. Men så er jeg faktisk MER sliten? Trøttere? I dårligere form... Føler meg nesten syk. Er så trøtt, hele tiden. Er ikke gravid, har hatt mensen (men føles som om man er i den trøtte perioden tidlig i svangerskapet ). Hva kan være galt med meg? Er mer andpusten, eller blir egentlig bare trøtt, når jeg går opp bakker eller forsøker å være i fysisk aktivitet. Slapp.. Er det et klassisk tegn på noe? Anonymous poster hash: dc75c...0d1
Anonym bruker Skrevet 23. september 2014 #2 Skrevet 23. september 2014 Jernmangel? B12 mangel ? Anonymous poster hash: 4b53b...a54
Anonym bruker Skrevet 23. september 2014 #3 Skrevet 23. september 2014 Jernmangel kan være verdt å sjekke ut Anonymous poster hash: 4569a...e73
Anonym bruker Skrevet 23. september 2014 #4 Skrevet 23. september 2014 Jeg har det sånn, jernmangel. Anonymous poster hash: dd826...53e
Anonym bruker Skrevet 23. september 2014 #5 Skrevet 23. september 2014 Kan jeg ta jern uten videre? Og se om det hjelper? Blør mye under mens, pga blodfortynnende medisin. Anonymous poster hash: dc75c...0d1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå