Gå til innhold

Forum+ spørsmål


Anbefalte innlegg

Skrevet

Bestilte dette i dag tidlig, og valgte å betale med mob.regning. Fikk opp meld om at betaling var registrert og at det var vellykket, men nå står det bare oppe over forumstrådene at betalingen ikke er registrert, og om jeg vil prøve på nytt.. Jeg vil jo ikke belastet 2 ganger på regninga!

Eller er det slik at betalingen ikke er registrert før jeg faktisk har betalt mobilregningen? For da blir den jo ikke registrert før om 1 mnd...



Anonymous poster hash: 165d5...d7c
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen som kan svare?



Anonymous poster hash: 165d5...d7c
Skrevet

Ta det på Ris & Ros slik at admin og teknisk ser det.



Anonymous poster hash: d7a49...ffa

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...