Gå til innhold

Har barnetrygda gått opp?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Og fikk vi den idag? Har plutselig fått 2208 kr på kontoen. Aner ikke hvor de kommer fra..

 

Anonymous poster hash: b0fb7...77e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, i så fall ville vi nok visst det. Den står nok på stedet hvil og kommer siste virkedag i måneden.

Skrevet

Hmmmmm,. Så heldige er vi ikke

 

Anonymous poster hash: dad03...35a

Skrevet

Er nok ikke det. Jeg får som regel bidrag fra barnefaren på denne tiden, kan det være det du har fått? Sykepenger?



Anonymous poster hash: 986e4...7c4
Skrevet

Hm.. Rart. Jeg er jo ikke syk. :P hehe..

 

Anonymous poster hash: b0fb7...77e

Skrevet

Får for to barn da. Men det er vel ikke enda uansett.

 

Anonymous poster hash: b0fb7...77e

Skrevet (endret)

Hm.. Rart. Jeg er jo ikke syk. :P hehe..

 

Anonymous poster hash: b0fb7...77e

Etterbetaling av noe kanskje? Eller kanskje du har vunnet på tipping?

Endret av Bustetroll
Skrevet

Kanskje det:) får vente og se hva det står på nettbanken:)

 

Anonymous poster hash: b0fb7...77e

Skrevet

Nei, fikk skattepenger i juni. :/ sjekket mine utbetalinger på NAV. Det er ikke derfra. Merkelig...

 

Anonymous poster hash: b0fb7...77e

Skrevet

 

 

Hm.. Rart. Jeg er jo ikke syk. :P hehe..

 

Anonymous poster hash: b0fb7...77e

Etterbetaling av noe kanskje? Eller kanskje du har vunnet på tipping?

Hehe.. Har aldri tippa i hele mitt liv:p så er det det blir jeg overrasket:o

 

Anonymous poster hash: b0fb7...77e

Skrevet

HELFO penger?

 

Det står i morgen hva du har fått og fra hvem.

 

Anonymous poster hash: b02d6...0f8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...