Bustetroll Skrevet 23. september 2014 #1 Skrevet 23. september 2014 Over de alt-for-store handlekurvene butikkene har nå om dagen? Rema 1000 tar jo kaka. Handler bevisst aldri på rema lengre, kun pga handlekurvene. De er jo enorme. Det er vel en grunn til at man har valget mellom kurv og vogn. Det hjelper lite å velge kurv når kurven er like diger som handlevogna.. De små handlekurvene er så lette å bare sette oppå vogna, det går jo ikke med de store.. Tar jo opp greit med plass med barnevogn + gedigen handlekurv..Et fåtall butikker har 2-3 normale handlekurver, så jeg går alltid på leting etter disseJeg vil ha tilbake de gamle handlekurvene :(
Iiiiik Skrevet 23. september 2014 #2 Skrevet 23. september 2014 Jeg bruker ikke vogn, så problemet er ikke til stede hos meg. Synes det er deilig jeg, med kurver med hjul. Fint at de er store, særlig de gangene jeg ikke har en tier til handlevogna.
Bustetroll Skrevet 23. september 2014 Forfatter #3 Skrevet 23. september 2014 Jeg bruker ikke vogn, så problemet er ikke til stede hos meg. Synes det er deilig jeg, med kurver med hjul. Fint at de er store, særlig de gangene jeg ikke har en tier til handlevogna. Joda, de er jo kjekke hvis man skal handle sånn mellom-masse. Men jeg syns butikkene kunne hatt både og! De vanlige små kurvene i tillegg til de større, slik at de som har andre ting de bærer på/triller, faktisk kan bære kurven under armen til de få varene man skal ha.
Todii Skrevet 23. september 2014 #4 Skrevet 23. september 2014 På Rema 1000 der jeg bor har de handlevogn, bærekurv og to størrelser av trillekurv
Bustetroll Skrevet 23. september 2014 Forfatter #5 Skrevet 23. september 2014 På Rema 1000 der jeg bor har de handlevogn, bærekurv og to størrelser av trillekurv Omg jeg må flytte!
Iiiiik Skrevet 23. september 2014 #6 Skrevet 23. september 2014 På Rema 1000 der jeg bor har de handlevogn, bærekurv og to størrelser av trillekurv Det har de på en av de Rema 1000-butikkene hvor jeg handler også. Det er et styr å komme seg frem til kassa, for alle disse vognene kan ikke stables i hverandre og det blir fullt kaos hvis ikke personalet er flinke til å rydde unna. Og det er de dessverre sjelden...
Anonym bruker Skrevet 23. september 2014 #7 Skrevet 23. september 2014 Alt man skal lage problemer av. Handlevogner - herreminhatt Da har man ikke store problemer i livet Anonymous poster hash: 7703a...733
☆☆☆ Skrevet 23. september 2014 #8 Skrevet 23. september 2014 Ser faktisk problemet, handlar sjeldan på spar når eg har vogna med og ungen søv, då dei kun har handlevogner og trillekorger som ikkje kan plasserast på vogna. Er ho våken tek eg ho ut av vogna og over i ei handlevogn, så då har vi ikkje problem der heller.
Mamma_til_2 Skrevet 23. september 2014 #9 Skrevet 23. september 2014 Forstår deg godt, her jeg bor har alle butikker minimum 5 sånne små så du mener de er forbeholdt rullestolbrukere og barnevogner og meg 😊
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå