Anonym bruker Skrevet 23. september 2014 #1 Skrevet 23. september 2014 De ringte, og fortalte at hun hadde grått i nesten tre kvarter av og på, noe som er veldig uvanlig. Så jeg hentet henne, hun var i super form da. Så vi dro hjem. Men nå er hun veldig surken, rød i kinnene og klager over vondt i håret(hun er litt over 2 år, så tipper det er hodet som gjør vondt). Burde jeg ringe lege, eller? Tenker kanskje hjernerystelse, men har lest en del på nett, og skjønner jo at det er en liten hjernerystelse i så fall. Og at man ikke trenger å dra til lege. Hun har spist godt, ingen kvalme. Men ble plutselig litt usikker.. Anonymous poster hash: 3f17d...151
Anonym bruker Skrevet 23. september 2014 #2 Skrevet 23. september 2014 Jeg ville dratt til lege, viktig også med tanke på dokumentasjon hvis det skulle få noen følger. Hun bør uansett være i ro noen dager fremover og ikke i barnehagen med hjernerystelse. Du bør også sjekke henne regelmessig hele natten! Anonymous poster hash: 41ec7...fc0
Gjest Syltebærtyttetøy Skrevet 23. september 2014 #3 Skrevet 23. september 2014 Jeg ville ringt lege og forhørt meg. Sønnen min datt å slo hodet i barnehagen da han var fire. Han var i kjempeform etterpå, gråt litt lenger enn vanlig, men ellers i fin form. Utpå kvelden begynte han å bli mer sliten enn normalt, han vingla litt og ble trøtt. Det nærmet seg kvelden, men han var liksom mer sliten enn han pleide å være. Han hadde fått hjernerystelse (dro på legevakta utover kvelden), og de to neste dagene var han VELDIG vinglete, tydeligvis svimmel, men ellers i fin form Greit å høre en gang for mye tenker jeg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå