Anonym bruker Skrevet 23. september 2014 #1 Skrevet 23. september 2014 I så fall hvilken type? Jeg liker begge deler. Kaffe latte er en stor favoritt og grønn te med sitron og honning er deilig kveldskos. Harmonise fra Pukka er også en favoritt. 😊 Anonymous poster hash: 535e9...16e
Anonym bruker Skrevet 23. september 2014 #2 Skrevet 23. september 2014 Drikker ikke svart kaffe. Liker latte. Drikker gjerne te. Cachemire fra Palais de Thes har vært favoritt i maaange år. Anonymous poster hash: 3f135...ff5
Anonym bruker Skrevet 23. september 2014 #3 Skrevet 23. september 2014 Kaffe. Vanlig kaffe med en skvett kald melk. Må ha. Te? Nja. En kopp fire frukter-te til avisen en og annen helgemorgen, kanskje, men foretrekker ordentlig kaffe. Anonymous poster hash: 64960...f0c
Gidder ikke! Skrevet 23. september 2014 #4 Skrevet 23. september 2014 Absolutt kaffe, som regel svart. Te er skikkelig oppskrytt! Var innom den te-butikken på Løkka en gang og smakte på forskjellige te'er, tenkte at jeg skulle begynne å drikke mer te, men det smakte jo vann med en antydning til smak... Synes de aller fleste tetyper smaker lite! Har prøvd gang på gang å kose meg med en kopp te, men skjønner ikke helt greia 😛
petite fleur Skrevet 23. september 2014 #5 Skrevet 23. september 2014 Svart kaffe. Latte er godt, men jeg blir kjempedårlig av det. Te er rett og slett ikke my cup of tea, som man sier
*SommerFrisk* Skrevet 23. september 2014 #6 Skrevet 23. september 2014 Svart kaffe. utelukkende. en kaffe mocca kan være godt en gang i året,,, synes det er så mettende. Og selv når jeg drikker det så må jeg ha svart kaffe ved siden av. Det dekker ikke kaffebehovet mitt. Drikker altfor mye kaffe
*SommerFrisk* Skrevet 23. september 2014 #7 Skrevet 23. september 2014 Jeg setter pris på en kopp te, av og til. Ceylon te, med honning og litt melk. men kaffe er fortsatt best! hehe
Fashionista Skrevet 23. september 2014 #8 Skrevet 23. september 2014 Jeg er en te - dame😉 Har ennå ikke blitt så voksen at jeg klarer en kopp svart kaffe!😝
Anonym bruker Skrevet 23. september 2014 #9 Skrevet 23. september 2014 Drikker ikke kaffe. Te er som regel godt. Drikker det meste, men liker ikke når det blir for søtt. Anonymous poster hash: 0f534...4a0
Anonym bruker Skrevet 23. september 2014 #10 Skrevet 23. september 2014 Kaffe! I alle varianter(nesten). Liker chailatte,og innimellom te. Men foretrekker absolutt kaffe<3 Anonymous poster hash: 9ae54...646
Anonym bruker Skrevet 23. september 2014 #11 Skrevet 23. september 2014 Kakao, liker hverken te eller kaffe Anonymous poster hash: 94b6b...874
Håper<3 Skrevet 23. september 2014 #12 Skrevet 23. september 2014 Kaffe, og alle typer i grunn. Hjemme drikker jeg svart og på kafé drikker jeg alt mulig annet.
Mandala Skrevet 23. september 2014 #14 Skrevet 23. september 2014 Jeg elsker te! Sitter med en kopp her nå Men jeg holder meg helst unna de vanligste butikkteene som Lipton og...og...nei, husker ikke det andre merket. Jeg drikker teen uten noe oppi.
Anonym bruker Skrevet 23. september 2014 #15 Skrevet 23. september 2014 Det er så mange gode typer te! Elsker den serien som blant annet selges på Jordbærpikene, og så er det mange gode Pukka-teer. Herlig å sitte med en kopp te om kvelden Drikker kaffe, men mest av vane og fordi det er det jeg gjerne blir tilbud om jeg er på besøk hos andre. Jeg har tidvis reaksjon på koffein, og da blir jeg kjempedårlig av kaffe. Så det går stort sett i koffeinfri. Men er veldig glad i latte og mocca. Det vanligste derimot er pulverkaffe med litt melk. Anonymous poster hash: 8d054...3a5
Anonym bruker Skrevet 23. september 2014 #16 Skrevet 23. september 2014 Jeg elsker te! Sitter med en kopp her nå Men jeg holder meg helst unna de vanligste butikkteene som Lipton og...og...nei, husker ikke det andre merket. Jeg drikker teen uten noe oppi. Jeg satt akkurat å tenkte på det samme! Hva i alle dager heter det andre merket? Forøvrig helt enig med deg, jeg også styrer unna de merkene. Anonymous poster hash: 8d054...3a5
Anonym bruker Skrevet 23. september 2014 #17 Skrevet 23. september 2014 Jeg elsker te! Sitter med en kopp her nå Men jeg holder meg helst unna de vanligste butikkteene som Lipton og...og...nei, husker ikke det andre merket. Jeg drikker teen uten noe oppi. Jeg satt akkurat å tenkte på det samme! Hva i alle dager heter det andre merket? Forøvrig helt enig med deg, jeg også styrer unna de merkene. Anonymous poster hash: 8d054...3a5 Der kom det: Twinings! Anonymous poster hash: 8d054...3a5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå