Gå til innhold

Noen her som har noen gode gavetips?


Anbefalte innlegg

Skrevet

3-åringen har blitt bedt i bursdagsbesøk til en i barnehagen. Dette er første gangen hun er bedt i vennebursdag og jeg er litt usikker på dette med gaver? Hvor mye er det vanlig å gi? Og har dere noen gode tips til gave til 3 år gammel jente?

 

Anonymous poster hash: e37d6...1a2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her er det vanlig med alt fra 50 til 150. Vi pleier å legge oss på ca 100.

Tips: Play doh, bok, puslespill, lekeservise... kommer dessverre ikke på mer, det er de tingene vi har gitt så langt. :P



Anonymous poster hash: df3d9...3cd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...