Gå til innhold

4 mnd

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger litt hjelp til noen synspunkter. Har en gutt på snart 4 mnd. Når han var 2 mnd så låg han i mageleie i ca. 3-4 minutter og jeg syns han var kjempesterk. Nå ligger han også 3-4 minutter. Men nå klarer han ikke å ligge med armene fremover, han kaver fælt med armene rett ved siden av hodet. Han tar rumpa opp og knærne ned akkurat som han vil fremover og derfor bruker han nok mer krefter. Bør vi trene mer på at han skal klare å ligge lengre på mage og få armene fremover? Eller bare la han holde på slik han gjør? Hvordan var/er deres i den alderen?

Anonymous poster hash: 8f5bf...01f
Videoannonse
Annonse
Skrevet

når min var så gammel, så hadde han mer enn 3-4 minutter på magen, fra han var 4 uker trente vi han på magen,til han ble sliten selv og det var rundt 20 minutter, når han var 8 uker,holdt han hode helt oppe, når han var 10 uker snudde han seg selv på ryggen, og når han var 3mnd så snudde han seg selv,frem og tilbake på magen og til ryggen igjen, så bare tren med han,selvom han sutrer litt klarer han lengre enn 3-4 minutter

Anonymous poster hash: 605ce...18f
Skrevet

20 minutter i strekk uten pause? Min har nok opp i 40-50 minutter hver dag. For ligger ofte på mage, må bare hvile på rygg innimellom. HI

Anonymous poster hash: 8f5bf...01f
Skrevet

Min likte ikke ligge på magen da han var liten. Ble lite trening. Full fart gående rundt bordet fra han var 7 mnd. likevel.

Anonymous poster hash: 03aea...72d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...