Jofus Skrevet 23. september 2014 #1 Skrevet 23. september 2014 Hei alle flotte bim damer. Står fryktelig med skjegget i postkassen her... Jeg fant i går ut at jeg har blitt gravid ved ett uhell, og vi er enige om å ta abort. Det har vi forøvrig snakket om tidligere, altså ikke abort i seg selv,men at det ikke passer med flere må. Livssituasjonen vår er at vi har tilsammen 5 barn, hvor to av dem bor fast hos oss og resten er her annenhver helg. Vi har tre soverom og greit med plass ellers, to bad spisestue ,stue, etc. Han jobber,ikke jeg. Økonomisk sett er det å beholde en dum løsning, det er vi ganske enige om. Vil gjerne ha innspill til hva vi kan gjøre, og hvordan det kunne funket eller ei.. Er kjempefrustrert og skifter mellom å vurdere kjemisk abort opp mot medisinsk og å tenke får vi plass, har vi penger... Tusen tusen takk for alt av innspill.. Klem
Jofus Skrevet 23. september 2014 Forfatter #2 Skrevet 23. september 2014 Håper på noen svar:( har bare en veninne å prate med og tør ikke si det til familien... og jeg burde ringe legen ila uken. Uff ,dette er vanskelig
power puff Skrevet 23. september 2014 #3 Skrevet 23. september 2014 Hei. Skjønner hvordan du har det. Men tenk deg godt om, det er så mange som angrer i ettertid på en abort når man er usikker. Du kommer jo ikke til å angre på et barn du velger å beholde. Lykke til og følg hjertet ikke antall soverom, unger kan fint dele soverom ☺💞
Jofus Skrevet 23. september 2014 Forfatter #4 Skrevet 23. september 2014 Takk for svar Har utført abort når jeg var 17, og det sliter jeg med enda.. Jegvet det ikke er noen vei tilbake Vanskelig å tenke på for og imot når dagene og ukene går
Stella Maris Skrevet 23. september 2014 #5 Skrevet 23. september 2014 Ville tatt en prat med Amathea De er gode å tenke høyt med. Gå alene eller ta med deg mannen. Lykke til med avgjørelsen
Jofus Skrevet 23. september 2014 Forfatter #6 Skrevet 23. september 2014 Tusen takk for svar, ska, absolutt høre med dem
power puff Skrevet 25. september 2014 #7 Skrevet 25. september 2014 Du må absolutt snakke med noen. Du sier du sliter fortsatt med en abort fra du var 17 år, er usikker nå på hva du vil. Jeg kan love deg at du ikke kommer til å slite noe mindre nå om du går for abort uten å være helt sikket i din sak. Ønsker deg lykke til og håper du finner den riktige løsningen.
Giss Skrevet 26. september 2014 #8 Skrevet 26. september 2014 Enig med Power puff! Få det snakket igjennom med noen utenom mannen din før du tar en endelig beslutning. Om du da velger å gjøre det vet du med deg selv at du har tatt ditt valg gjennomtenkt og snudd alle muligheter. Det er noe annet enn å velge abort i panikk og desperasjon. Ønsker deg det beste!
*ønskegull* Skrevet 30. september 2014 #9 Skrevet 30. september 2014 Jeg kjenner meg ikke igjen i din situasjon da jeg har forsøk å få barn i flere år, og mister ufrivillig. Men: Dette må du og mannen kunne bli enige om sammen. Og så kan dere sammen få time til fastlegen din, slik at h*n kan gi dere råd og evt. henvise dere videre til noen andre som kanskje kan hjelpe. Dere må gjøre det som føles riktig for dere. Det er en vanskelig situasjon, men dere må fatte en konklusjon og stå for det valget dere tar. Uansett så ønsker jeg dere masse lykke til
Sabina og gjengen Skrevet 30. september 2014 #10 Skrevet 30. september 2014 Vi har 5 tilsammen, 2 fastboende her og tre annenhver helg. Vi prøver på en til, vi ønsker oss en sammen..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå