Anonym bruker Skrevet 23. september 2014 #1 Skrevet 23. september 2014 Eller overreagerer jeg? Mannen min er jobber borte ved jevne mellomrom. Nå skulle han arbeide borte igjen selv om det er kort tid siden sist. Grunnen er at han ikke var borte forrige måned. Denne "turen" bryter med den vanlige "turnusen" hans, selv om det kan variere litt hvor mange uker det går mellom hver gang. Jeg reagerte litt på småting som gav meg en litt dårlig magefølelse før han dro. Jeg så bla at noen hadde vært inne på NSB sine sider ,men dette kan jo være ett av barna som har klikket inn på ved en feil. Han bruker mobilen sin som vekkerklokke (derfor må det jo være strøm på den). Jeg skulle gi han en beskjed før han dro på jobb. Da jeg ringte var telefonen av og jeg fikk ikke tak i han før kl 9.30. Jeg spurte hvordan han hadde kommet seg opp, siden mobilen var tom for strøm. Han forklarte at mobilen var gått tom for strøm da han stod opp. Jeg spurte hvorfor han ikke hadde fått ladet den før nå, men han sa han ikke hadde så mange muligheter der han var. Jeg reagerer fordi han jobber på kontor og dette er jobb telefonen hans. Han har nok ikke ett eget kontor der han er nå, men han sitter jo med data hele dagen. (Dersom han ikke er i møter, men det nevnte han ingenting om)Det må da være kontakter der og han kan jo lade den i pc. Det kan være de gjør noe annet og at de ikke er på kontoret og at jeg bare overreagerer fullstendig :-( Hva tror dere? Mulig ett veldig dumt og patetisk spørsmmål... Men la være å svare i tilfelle, istedenfor å komme med frekkheter. På forhånd takk :-) Anonymous poster hash: fe95e...80d
Anonym bruker Skrevet 23. september 2014 #2 Skrevet 23. september 2014 All grunn til å være mistenksom. Anonymous poster hash: f7e88...0ce
Anonym bruker Skrevet 23. september 2014 #3 Skrevet 23. september 2014 Nei du har ikke grunn til å være mistenksom. Skjønner ikke hva du reagerer på engang. At han har vært tom for strøm et par timer? Anonymous poster hash: f57da...059
Liv & Røre Skrevet 23. september 2014 #4 Skrevet 23. september 2014 Selv om man har gode lademuligheter, ville jeg ikke latt denne mistenksomheten tatt overhånd. Det er faktisk litt godt å være mobilløs i disse digitale tider hvor vi er tilgjengelige hele tiden. Kanskje bare glemte han det?
Anonym bruker Skrevet 23. september 2014 #5 Skrevet 23. september 2014 Nei. Ingen grunn til å være mistenksom. Anonymous poster hash: 4dbb6...dfe
3 i april Skrevet 23. september 2014 #6 Skrevet 23. september 2014 Ring jobben hans, finn på en dum unnskyldning alla at han glemte laderen til telefonen sin og du lurer derfor om det finnes en telefon der han er nå hvor du kan nå han, for du har nemlig en viktig beskjed til han. Da får du jo vite om han er på jobbreise eller om han har fri...
Anonym bruker Skrevet 23. september 2014 #7 Skrevet 23. september 2014 Vært inne på NSB, så mistenker du utroskap? Anonymous poster hash: 6fecb...97d
Anonym bruker Skrevet 23. september 2014 #8 Skrevet 23. september 2014 Ring jobben hans, finn på en dum unnskyldning alla at han glemte laderen til telefonen sin og du lurer derfor om det finnes en telefon der han er nå hvor du kan nå han, for du har nemlig en viktig beskjed til han. Da får du jo vite om han er på jobbreise eller om han har fri... Jeg hadde gjort det samme. Greit at man ikke skal være oversjalu, men å være naiv tenåring er heller ikke bra. Anonymous poster hash: ef037...e1c
Anonym bruker Skrevet 23. september 2014 #9 Skrevet 23. september 2014 Ring jobben og spør etter han, så får du vite. Anonymous poster hash: ceb79...d6c
Anonym bruker Skrevet 23. september 2014 #10 Skrevet 23. september 2014 Selv om man har gode lademuligheter, ville jeg ikke latt denne mistenksomheten tatt overhånd. Det er faktisk litt godt å være mobilløs i disse digitale tider hvor vi er tilgjengelige hele tiden. Kanskje bare glemte han det? Det er jobb telefon han har og når han er på jobb så er denne og mail eneste måte for kollegaer på tvers av landet og få tak i han... Så han kan ikke bare slå av telefonen, han MÅ være tilgjengelig (dersom han ikke er i møter) hi Anonymous poster hash: fe95e...80d
Anonym bruker Skrevet 23. september 2014 #11 Skrevet 23. september 2014 Ring jobben hans, finn på en dum unnskyldning alla at han glemte laderen til telefonen sin og du lurer derfor om det finnes en telefon der han er nå hvor du kan nå han, for du har nemlig en viktig beskjed til han. Da får du jo vite om han er på jobbreise eller om han har fri... Jeg hadde gjort det samme. Greit at man ikke skal være oversjalu, men å være naiv tenåring er heller ikke bra. Anonymous poster hash: ef037...e1c Det går dessverre ikke å ringe jobben, da de kun har mobiler som kontortelefoner og til nøds bruker de intern kommunikasjon :-( Hi Anonymous poster hash: fe95e...80d
Anonym bruker Skrevet 23. september 2014 #12 Skrevet 23. september 2014 Men du snakket jo med han istad! Hva er problemet? Anonymous poster hash: f57da...059
Anonym bruker Skrevet 23. september 2014 #13 Skrevet 23. september 2014 Vært inne på NSB, så mistenker du utroskap? Anonymous poster hash: 6fecb...97d Det går ingen tog på vår kant av landet for å si det sånn og han kjører dit han skal på jobb nå som er en annen kant av landet. Derfra går det tog. Og jeg VET selv at jeg sikkert er på kanten paranoid nå. Anonymous poster hash: fe95e...80d
Anonym bruker Skrevet 23. september 2014 #14 Skrevet 23. september 2014 Vært inne på NSB, så mistenker du utroskap? Anonymous poster hash: 6fecb...97d Det går ingen tog på vår kant av landet for å si det sånn og han kjører dit han skal på jobb nå som er en annen kant av landet. Derfra går det tog. Og jeg VET selv at jeg sikkert er på kanten paranoid nå. Anonymous poster hash: fe95e...80d Men han har dessverre vært utro før :-( Hi Anonymous poster hash: fe95e...80d
Anonym bruker Skrevet 23. september 2014 #15 Skrevet 23. september 2014 Men du snakket jo med han istad! Hva er problemet? Anonymous poster hash: f57da...059 Nei jeg overreagere nok :-( Reagerte på at han ikke hadde telefonen på før kl 9. 30 når han er på jobb :-( HI Anonymous poster hash: fe95e...80d
Anonym bruker Skrevet 23. september 2014 #16 Skrevet 23. september 2014 Stakkars deg vennen ... Ikke lett å ha blitt bedratt og ikke lett å tilgi et så stort svik Regner med dere sammen har jobbet dere gjennom utroskapen hans? Hvor lenge er det siden? Snakk m mannen din. Del tankene dine på en minst mulig anklagene måte. Fortell han at dette er vanskelig for deg og at dere må finne en løsning på dine bekymringer for en periode. Ellers er det vanskelig å si. Forhåpentligvis er det ingenting, men når han har vært utro før hadde jeg iaf ikke vært naiv. Lykke til! Anonymous poster hash: 556e6...d56
Anonym bruker Skrevet 23. september 2014 #17 Skrevet 23. september 2014 Vært inne på NSB, så mistenker du utroskap? Anonymous poster hash: 6fecb...97d Det går ingen tog på vår kant av landet for å si det sånn og han kjører dit han skal på jobb nå som er en annen kant av landet. Derfra går det tog. Og jeg VET selv at jeg sikkert er på kanten paranoid nå.Anonymous poster hash: fe95e...80d Men han har dessverre vært utro før :-( Hi Anonymous poster hash: fe95e...80d DA setter det saken i et annet lys synes jeg. Jeg er for å stole på folk, tro det beste til det motsatte er bevist. Samtidig er tillit noe som ikke forhindrer at ting skjer, heller det motsatte. Hvis alle naivt går rundt og stoler blindt på partner uansett hvor mange alarmklokker går av så er det ikke rart det er så lett å være utro og ikke bli oppdaget. Sunn normal nysgjerrighet må være ok, og viser bare at en bryr seg. Ikke tar for gitt. Er det plutselig masse som ikke stemmer og alarmklokker ringer ville jeg undersøkt litt. Snakket med ham. Nå er det jo slik at de som er utro gjerne vil skjule det (de som ikke bare røyk på det en gang tilfeldig), og da ikke sier sannheten. Har han vært utro før og magefølelsen din er dårlig ville jeg hørt på den. Litt merkelig å ikke ha tlf på før 0930, helt enig, det å ikke få ladet er for tynt, lade kan man gjøre overalt om lader er med da. Vet du hvor han sier han skal være? Spør om det. Snakk evt med ham når han kommer hjem for da ser du reaksjon. Vær ærlig å si du hadde dårlig magefølelse. Anonymous poster hash: 52389...a20
Anonym bruker Skrevet 23. september 2014 #18 Skrevet 23. september 2014 Vært inne på NSB, så mistenker du utroskap? Anonymous poster hash: 6fecb...97d Det går ingen tog på vår kant av landet for å si det sånn og han kjører dit han skal på jobb nå som er en annen kant av landet. Derfra går det tog. Og jeg VET selv at jeg sikkert er på kanten paranoid nå.Anonymous poster hash: fe95e...80d Men han har dessverre vært utro før :-( Hi Anonymous poster hash: fe95e...80d DA setter det saken i et annet lys synes jeg. Jeg er for å stole på folk, tro det beste til det motsatte er bevist. Samtidig er tillit noe som ikke forhindrer at ting skjer, heller det motsatte. Hvis alle naivt går rundt og stoler blindt på partner uansett hvor mange alarmklokker går av så er det ikke rart det er så lett å være utro og ikke bli oppdaget. Sunn normal nysgjerrighet må være ok, og viser bare at en bryr seg. Ikke tar for gitt. Er det plutselig masse som ikke stemmer og alarmklokker ringer ville jeg undersøkt litt. Snakket med ham. Nå er det jo slik at de som er utro gjerne vil skjule det (de som ikke bare røyk på det en gang tilfeldig), og da ikke sier sannheten. Har han vært utro før og magefølelsen din er dårlig ville jeg hørt på den. Litt merkelig å ikke ha tlf på før 0930, helt enig, det å ikke få ladet er for tynt, lade kan man gjøre overalt om lader er med da. Vet du hvor han sier han skal være? Spør om det. Snakk evt med ham når han kommer hjem for da ser du reaksjon. Vær ærlig å si du hadde dårlig magefølelse. Anonymous poster hash: 52389...a20 Han skal være borte hele uken. Hi Anonymous poster hash: fe95e...80d
Anonym bruker Skrevet 23. september 2014 #19 Skrevet 23. september 2014 Da hadde jeg bedt han om å ta ett bilde menst han er på jobb. Problem løst 😃 Anonymous poster hash: c91b1...425
Anonym bruker Skrevet 23. september 2014 #20 Skrevet 23. september 2014 Skjønner veldig godt din bekymring. Om du har dårlig magefølelse ville jeg undersøkt litt nærmere.. Er det ingen på jobben du kan ringe og sjekke med? Hver gang jeg har hatt dårlig magefølelse i forhold, har det desverre stemt. Nå sist md min ektemann som jeg trodde jeg var bunnsolid med, men det viste seg desverre å stemme :-( Anonymous poster hash: 6aed4...fb6
Anonym bruker Skrevet 23. september 2014 #21 Skrevet 23. september 2014 Hadde bare sagt rett ut at jeg ikke stolte på ham, og at jeg ville ha bilder av det han jobber med en gang i timen i løpet av arbeidsdagen, og at han ringer deg i rimelig tid før han legger seg hver kveld. Har han vært utro før må han faktisk tåle at du mistror ham. Anonymous poster hash: fafb3...dae
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå