Gå til innhold

Høst/vinterjakke jente


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva slags jakker har jentene deres nå? Nå har det blitt så kaldt på morgenen her. I dag hadde vi ull innerst, bomullsjakke og en skalljakke ytterst. Men det blir vel for kaldt snart det også.

Tykk vinterjakke har vi liggende, men det blir for varmt nå.

Trenger vel en "mellom"-jakke? Noen som har sett noen fine jakker rundtomkring? Tar gjerne imot tips og lenker:)



Anonymous poster hash: 2df0a...a03
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jenten er 4 år.



Anonymous poster hash: 2df0a...a03
Skrevet

Pomp de lux :D

 

Anonymous poster hash: 20571...23d

Skrevet

fleece og skalljakke..



Anonymous poster hash: 87000...e3a
Skrevet

Hun har på seg PoP vinterjakke idag faktisk, kun 2 grader ute og iskaldt. Brukt skalljakke og fleece tidligere i høst.



Anonymous poster hash: 26707...a48
Skrevet

Ullgenser og skalljakke foreløpig..

Går over til vinterjakke når det blir enda litt kaldere

 

Anonymous poster hash: 046e5...324

Skrevet

Min bruker tykk skogstad fleecejakke. Helt perfekt! Senere når det blir mer vinter tar vi frem reima dunjakka fra i fjor:)



Anonymous poster hash: 674b9...d83
Skrevet

I da hadde hun faktisk boblejakke. Var ganske kaldt her i dag. Vanskelig årstid, kaldt om morgenen og når solen kommer er det "varmt". Har en tynnere jakke i bhg.



Anonymous poster hash: a93d1...be6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...