Anonym bruker Skrevet 23. september 2014 #1 Skrevet 23. september 2014 Hva slags jakker har jentene deres nå? Nå har det blitt så kaldt på morgenen her. I dag hadde vi ull innerst, bomullsjakke og en skalljakke ytterst. Men det blir vel for kaldt snart det også. Tykk vinterjakke har vi liggende, men det blir for varmt nå. Trenger vel en "mellom"-jakke? Noen som har sett noen fine jakker rundtomkring? Tar gjerne imot tips og lenker:) Anonymous poster hash: 2df0a...a03
Anonym bruker Skrevet 23. september 2014 #2 Skrevet 23. september 2014 Jenten er 4 år. Anonymous poster hash: 2df0a...a03
Anonym bruker Skrevet 23. september 2014 #3 Skrevet 23. september 2014 Pomp de lux Anonymous poster hash: 20571...23d
Anonym bruker Skrevet 23. september 2014 #4 Skrevet 23. september 2014 fleece og skalljakke.. Anonymous poster hash: 87000...e3a
Anonym bruker Skrevet 23. september 2014 #5 Skrevet 23. september 2014 Hun har på seg PoP vinterjakke idag faktisk, kun 2 grader ute og iskaldt. Brukt skalljakke og fleece tidligere i høst. Anonymous poster hash: 26707...a48
Anonym bruker Skrevet 23. september 2014 #6 Skrevet 23. september 2014 Ullgenser og skalljakke foreløpig.. Går over til vinterjakke når det blir enda litt kaldere Anonymous poster hash: 046e5...324
Anonym bruker Skrevet 23. september 2014 #7 Skrevet 23. september 2014 Min bruker tykk skogstad fleecejakke. Helt perfekt! Senere når det blir mer vinter tar vi frem reima dunjakka fra i fjor:) Anonymous poster hash: 674b9...d83
Anonym bruker Skrevet 23. september 2014 #8 Skrevet 23. september 2014 I da hadde hun faktisk boblejakke. Var ganske kaldt her i dag. Vanskelig årstid, kaldt om morgenen og når solen kommer er det "varmt". Har en tynnere jakke i bhg. Anonymous poster hash: a93d1...be6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå