Anonym bruker Skrevet 23. september 2014 #1 Skrevet 23. september 2014 Han skal ha de i høst ferien. Men kom og sa for litt at han kunne kun ha barna til torsdagen i ferien. I dag kommer han og krever at han skal ha barna fra torsdag denne uken. Jeg har avtaler med barna denne torsdagen, prøvd å si det men han bryr seg ikke. Hadde samme problem i sommer. Barna skulle være hos han to uker. Han leverte de etter 9 dager. Han gir fra seg helger ofte, vil ikke bytte bare gi fra seg. Familie kontoret har 2 mnd vente tid. Skal på møte der. Men trenger råd til hvordan håndtere dette nå. Får har omsorg kun anhver helg. Har barna kun en helg i måneden. Gir fra seg andre helgen. Anonymous poster hash: 87d2b...b32
Anonym bruker Skrevet 23. september 2014 #2 Skrevet 23. september 2014 Bare reis dit dere skal/gjør det dere skal på torsdag, så er det ingen hjemme når han tror han kan hente dem. Du må sette hardt mot hardt her. Han kan ikke bare styre, ringer han for å snakke om å bytte/endre planer, si NEI, og legg på. Enkelt og greit. Anonymous poster hash: 48de0...197
Anonym bruker Skrevet 23. september 2014 #3 Skrevet 23. september 2014 Så utrolig slitsomt! Hvor gammelt er barna da? Bryr han seg såpass om barna og deres følelser til at det går an å snakke med han om hvordan han får barna til å føle seg når han gjør slik?Her har det funket. Å snakke masse om hvor mye barnet savner han. Det er utrolig dårlig gjort av han. Men når du allerede har planer på torsdagen, så får du bare fortelle han at dere har planer, så det går ikke at han har de da! Han kan ikke bare endre planer og så komme og kreve at de endres tilbake i ettertid! Anonymous poster hash: 779f5...812
Anonym bruker Skrevet 23. september 2014 #4 Skrevet 23. september 2014 Du må sette hardt mot hardt. Vert gjennom det samme selv. Anonymous poster hash: b1c8e...d38
Anonym bruker Skrevet 23. september 2014 #5 Skrevet 23. september 2014 Barna er 6 og 4 år. Barna spør hvorfor de må til far. De vil ikke vil far. de liker seg ikke der. De sover på en sove sofa sammen. De har lite å gjøre der, så står fast der og. Anonymous poster hash: 87d2b...b32
Anonym bruker Skrevet 23. september 2014 #6 Skrevet 23. september 2014 Har i grunn ingen gode svar. Har det akkurat slik selv. Hverken jeg eller familievernkontoret kan tvinge far til å ha samvær hvis han har endret planene sine. Derfor planlegger jeg livet vårt slik det passer for oss, og hvis han vil ha de en av sine helger så får han det. Jeg planlegger ingenting i mine "fri"-helger uten en back-up barnevaktplan. Slitsomt, men vet ikke hvordan jeg skal endre på det. Anonymous poster hash: d1f07...e1b
Anonym bruker Skrevet 23. september 2014 #7 Skrevet 23. september 2014 Gjør det du og barna har avtalte om nå, slik en over her sa. Prøv å holde ut de månedene til dere kommer til fvk. Bruk den tiden positivt. Dokumenter alle avtaler du gjør med bf, alle ganger han endrer dem, alle ganger han ikke vil ha barna. Det du kan dokumentere eller huske bakover i tid, likedan. Han høres ikke ut som en far som ønsker å ha barna sine. Vil tro at han betaler barnebidrat ut fra at han har barna annenhver helg. Hvis han i realiteten har dem enda mindre, så ville jeg dokumentert det og fått justert bidraget ut fra det. Han virker som en uansvarlig dust, og da får han også betale for det. Har du lister og dokumentasjon over hans manglende vilje til å følge opp barna vil jeg tro at du stiller sterkere på fvk. Anonymous poster hash: dc9e3...a50
Anonym bruker Skrevet 23. september 2014 #8 Skrevet 23. september 2014 Barna er 6 og 4 år. Barna spør hvorfor de må til far. De vil ikke vil far. de liker seg ikke der. De sover på en sove sofa sammen. De har lite å gjøre der, så står fast der og. Anonymous poster hash: 87d2b...b32 La dem slippe, spør du meg. Både far og ungene :/ Anonymous poster hash: 111c2...da0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå