Anonym bruker Skrevet 23. september 2014 #1 Skrevet 23. september 2014 Det er tilbud nå, og jeg hadde uansett litt lyst til å ta det i desember til en stor fest jeg skal på. Men jeg er litt redd hele greia. 1. Gjør det vondt? 2. Hvor lang tid må jeg regne med at det tar (hos lærling)? 3. Mister man øyevippene sine? 4. Hva skal man da feste i når man tar påfyll? 5. Blir man skallet når man slutter med det? 6. Og hvor ofte må jeg regne med å ta påfyll? 7. Slutter man med mascara? Takk! Anonymous poster hash: e7d69...760
Gjest MiffaBlir3Barnsmor Skrevet 23. september 2014 #2 Skrevet 23. september 2014 Det er ikke vondt. Det tar fort en time eller to. De man har faller ikke av, men det hender noen av dem knekker. De faller ikke av, så de festes i vippene når det er påfyll. Nei man blir ikke skallet. Ca en gang i måneden kanskje. Ja man slutter med mascara. Værsegod
Villbringebringebær Skrevet 23. september 2014 #3 Skrevet 23. september 2014 Vippene dine har lubben levetid på 4-6 uker så når u fyller på fyller du i de nye som er dine som har kommer ut under de andre som har falt av. Men du ser aldri skallet ut for vippene under de gamle dytter de litt ut g blir lange før den andre faller ut. Jeg anbefaler det ikke. Jeg var hos en god og mine ekte og alt falt av. Jeg fikk en reaksjon på begge øynene, de var røde g jeg slet med å se.
Anonym bruker Skrevet 23. september 2014 #4 Skrevet 23. september 2014 Takk begge to! Hører gjerne fra flere ang om det anbefales eller ikke! Anonymous poster hash: e7d69...760
Anonym bruker Skrevet 23. september 2014 #5 Skrevet 23. september 2014 Hadde det i sommer. Veldig fornøyd Tok 2 timer å sette de på. Varte i 5 uker. Mista ikke mine vipper noe betydelig, men de blei litt "slitt", så tok ca 2 uker fra extensionen var fjerna til jeg følte vippene mine var tilbake til sånn de var før. Anonymous poster hash: 0e638...19a
Anonym bruker Skrevet 23. september 2014 #6 Skrevet 23. september 2014 Har hatt det i flere år nå, fyller på hver 3-4 uke. Bruker et serum som styrker mine egne vipper, og har tatt noen pauser av og til. Mine egne vipper blir ikke skadet av de, de som detter av, ville falt av uansett. Første gangen tar det 1-2 timer, påfylling ta ca 30 min. Gjør ikke vondt. Slutter med mascara, det er liksom hele vitsen Veldig fornøyd, våkner opp ferdig sminket hver dag. Anbefales på det varmeste! Anonymous poster hash: aa015...d70
Anonym bruker Skrevet 23. september 2014 #7 Skrevet 23. september 2014 Slenger meg på her, noen billig og bra i Vestfold? Anonymous poster hash: 4c58b...a23
Fashionista Skrevet 23. september 2014 #8 Skrevet 23. september 2014 Jeg brukte det i sommer og det var utrolig praktisk! Slapp øyensminke og at mascaraen rant i sola og på stranda. Det kjipe er at det sliter på ens egne øyenvipper. Jeg venter nok med en ny runde påfyll til neste sommer.
Anonym bruker Skrevet 23. september 2014 #9 Skrevet 23. september 2014 Hvorfor ikke bare bruke falske vipper? Anonymous poster hash: c4220...d29
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå