Voffs Skrevet 23. september 2014 #1 Skrevet 23. september 2014 Jeg er veldig tidlig på vei (4 uker 6 dager) men på grunn av kronisk sykdom som gjør svangerskapet litt komplisert er jeg redd jeg nå må bli sykmeldt en periode. Lurer på om jeg skal fortelle sjefen hva som foregår. Er allerede sykmeldt 20% etter siste (korte) graviditet som endte i spontanabort. Redd det ender i det nå og, og at det da vil bli ubehagelig å meddele at jeg eventuelt har abortert, men da har jeg i det minste vært åpen med sjefen om ting og tang. Jeg har diagnoser som jeg lever greit med men det funker ikke bra når jeg blir gravid Har et slags behov for å fortelle dette til sjefen min, som en forklaring på hvorfor jeg har vært mye borte osv.. Noen med erfaringer rundt dette?
henriksen Skrevet 23. september 2014 #2 Skrevet 23. september 2014 Jeg gav sjefen min beskjed i uke 6, og har så langt bare positive erfaringer med det. Hun har tilrettelagt absolutt alt for meg uten at jeg har spurt om noe i det hele tatt. Jeg ville fortelle det tidlig for å være åpen om det. Dessuten er det min første gang, så om noe skulle skje, synes jeg det er greit at noen på arbeid vet det også.
Voffs Skrevet 23. september 2014 Forfatter #3 Skrevet 23. september 2014 Jeg gav sjefen min beskjed i uke 6, og har så langt bare positive erfaringer med det. Hun har tilrettelagt absolutt alt for meg uten at jeg har spurt om noe i det hele tatt. Jeg ville fortelle det tidlig for å være åpen om det. Dessuten er det min første gang, så om noe skulle skje, synes jeg det er greit at noen på arbeid vet det også. Hei! Takk for svar. Tenker og på det at om noe skulle skje (for en mnd siden spontanaborterte jeg og ble vekke fra jobb) så er det greit å ihvertfall sjefen vet. Blir rart å hele tiden være av og på syk uten å kunne forklare hvorfor...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå