LivetErEnLek Skrevet 23. september 2014 #1 Skrevet 23. september 2014 Gikk langt over termin med de andre. Nå har jeg ni dager igjen, men sitter her med rier og tegningsblødning. Jeg gleder meg!!
Anonym bruker Skrevet 23. september 2014 #4 Skrevet 23. september 2014 Lykke til :-) Anonymous poster hash: 96e6c...67f
moota m storebror&lillebror Skrevet 23. september 2014 #6 Skrevet 23. september 2014 Så spennende! Ønsker deg masse lykke til
LivetErEnLek Skrevet 23. september 2014 Forfatter #7 Skrevet 23. september 2014 Takk takk. Fremdeles hjemme, men begynner å bli heftig her. Får levere de andre ungene på skolen og reise til føden snart tenker jeg :-). Så utrolig glad for at jeg slapp å gå på overtid denne gangen!
Anonym bruker Skrevet 23. september 2014 #8 Skrevet 23. september 2014 Lykke til Anonymous poster hash: a85de...e9e
Anonym bruker Skrevet 23. september 2014 #11 Skrevet 23. september 2014 Hvordan går det? Jeg hadde rier (ganske heftige) i fire kvelder og netter før jeg dro på sykehuset med regelmessige, får håpe du har litt kjappere kropp lykke til Anonymous poster hash: 28ea2...d07
Gemini77 Skrevet 23. september 2014 #12 Skrevet 23. september 2014 Spennende!! Og masse lykke til!! :-)
Anonym bruker Skrevet 23. september 2014 #13 Skrevet 23. september 2014 Lykke til. Litt misunnelig. Venter og venter selv. 14 dager igjen så det drøyer vel litt ennå. Anonymous poster hash: 6757b...03e
LivetErEnLek Skrevet 23. september 2014 Forfatter #15 Skrevet 23. september 2014 Og det hele stoppet bom opp , siste sammentrekninger kl 10 i dag :-(. Har vært på sjekk, 2-3 cm åpning, babyen ligger høyt og hun ville/kunne ikke si noe om ca hvor lenge jeg har igjen. Er sååååå skuffa nå. Har hatt sammentrekninger flere netter hvor jeg har trodd det skulle starte, og begynner å bli helt utslitt. Har mest lyst til å legge meg ned å begynne å grine :-(
Nettie+jentungen Skrevet 23. september 2014 #16 Skrevet 23. september 2014 Ånei, kjedelig! Håper det tar seg opp igjen snart 😊 lykke til!
Mamma_til_2 Skrevet 23. september 2014 #17 Skrevet 23. september 2014 Kjipt håper hun flytter sen ned fort ☺
Tipptopp Skrevet 23. september 2014 #18 Skrevet 23. september 2014 Uff, nei er ikke noe kjekt dette her. Er der selv, i latens-fasen (?). Er på dag 5 over termin, er myk og moden med 3 cm åpning som kan tøyes enda mer, men har en liten kant. Rier som bare tuller med å komme og gå og konstante smerter i bekkenet har jeg også pga kraftig bekkenløsning. Litt sliten nå :/
LivetErEnLek Skrevet 23. september 2014 Forfatter #19 Skrevet 23. september 2014 Uff da tipptipp, får håpe jeg slipper å gå så lenge som deg, du har all min medfølelse.
Leirha Skrevet 23. september 2014 #20 Skrevet 23. september 2014 Og det hele stoppet bom opp , siste sammentrekninger kl 10 i dag :-(. Har vært på sjekk, 2-3 cm åpning, babyen ligger høyt og hun ville/kunne ikke si noe om ca hvor lenge jeg har igjen. Er sååååå skuffa nå. Har hatt sammentrekninger flere netter hvor jeg har trodd det skulle starte, og begynner å bli helt utslitt. Har mest lyst til å legge meg ned å begynne å grine :-( Ikke for å avskrekke, men jeg har hatt to styrtfødsler bak meg som begge kom bang. Med sistemann gikk jeg med slike rier ru beskriver i nesten konstant 7døgn. Hadde noen pasuer innimellom, men eller kom dem tett og jeg ble svært sliten. Men da fødsel startet ble det en drømmefødsel, skulle POKKER meg bare mangle etter alt det forabeide kroppen drev med! Masse lykke til! Nå er ungen snart ute.
LivetErEnLek Skrevet 23. september 2014 Forfatter #21 Skrevet 23. september 2014 Det blir vel som det blir uansett.... bor heldigvis nærme sykehuset, 2 min kjøring, hvis jeg skulle trenge å komme neg opp der raskt. Akkurat nå er jeg så sliten at jeg håper egentlig at ingenting skjer i natt, trenger virkelig å hente meg inn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå