Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 22. september 2014 #1 Skrevet 22. september 2014 I kveld var de ille! Synes egentlig det er verst i armene Hva gjør dere for å lindre?
Anonym bruker Skrevet 22. september 2014 #2 Skrevet 22. september 2014 Magnesium, magnesium og ....nevnte jeg magensium?? Jeg tar i tillegg alltid B-stress i tillegg til magnesiumen når jeg legger meg. I vår hadde jeg en periode hvor jeg måtte ta kalsium i tillegg til magnesium, men det var bare en kort periode. Hadde jeg vært deg så ville jeg tatt en tur til legen og fått sjekket alle mineraler og vitaminer. Det er enkelte mangler som kan gi rastløse ben. Ikke så vanlig å ha rastløse armer, selv om jeg har opplevd det noen få ganger. Men siden du har det i armene også, og synes de er verst, så ville jeg tatt en sjekk. Trenger ikke være noe alvorlig, kan være at du bruker armene dine mye for tiden og at du blir surest i muskulaturen der. Hvis jeg er tom for magnesium så rører jeg ut en teskje eller to med natron i et glass med vann, det hjelper også - gjør kroppen mer basisk. Har du cashew-nøtter i hus så inneholder de også mye magnesium, det samme gjør chiax-frø. Og det minte meg på at det er på tide å ta dosen min med magnesium for natta også Anonymous poster hash: 5f148...ef7
Anonym bruker Skrevet 23. september 2014 #3 Skrevet 23. september 2014 Magnesium! Og jerntabletter innimellom. Lav ferritin kan forverre plagene hos mange, og jeg vet jeg ligger lavt (er blodgiver, så får den målt med jevne mellomrom). Anonymous poster hash: 8f725...915
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 23. september 2014 Forfatter #4 Skrevet 23. september 2014 Jeg var blodgiver, nå blodplategiver. Så jernnivået mitt skal være i orden. Magnesium tar jeg, men kanskje ikke nok? Jeg er heldigvis ikke plaget hver dag, men når det kommer er det ille nok. Spørs om ikke et legebesøk er det beste. Takk for at dere svarte😊
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå