Gå til innhold

Ville dere reist?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Om en uke er jeg ferdig i permisjon, baby er da 8 mnd og pappa skal ha sin perm. Jeg ammer litt fortsatt, morgen, kveld og litt på dag av og til.

Så over til saken. Min sjef ønsker at jeg skal reise på innkjøp sammen med henne om tre uker. Da vil jeg være borte fra onsdags morgen til torsdag ettermiddag.

Jeg har til dag dato ikke vært lengre borte enn to timer fra lillebøll. Så jeg er naturlig veldig skeptisk til dette. Men min sjef ønsker veldig at jeg skal være med, da jeg skal overta mye av driften av butikken for en periode. Mannen mener også at jeg er rar som ikke vil dra, men hva skal vi gjøre med amminga? Vil dette bli slutten for amminga? Og hvordan vil det gå hjemme, siden lillebøll ikke er såå glad i flaska. Bøll tar flaske litt, men drikker sjeldent mye av den.

Hav tenker dere?

Anonymous poster hash: 986a2...0fc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan du helt klart dra på. Hadde skjønt hvis babyen var fire måneder og du syntes det var vanskelig, men åtte må være greit i massevis! Pump i forkant (kan vel gis på andre måter enn flaske?) og ta med pumpen på reise.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...