Anonym bruker Skrevet 22. september 2014 #1 Skrevet 22. september 2014 Vet jeg kan bli vurdert hengt nå men! Jeg har ingen barn, og lite venner. Og bare kjærsten min! Han har mye annet å finne på. Vi leier. Og thats it! Dette er mitt liv, eller rettere sagt; eksistens! Stå opp, jobb, hjem, middag, se på oppvasken, muligens ta den, ligge på sofa, sove. Er så lei! Jeg har tid til overs! Og de vennene jeg har har barn, evt kveldsjobb! Vurderer å ta meg en til jobb! Måtte bare ha det ut ... Fml. Eller fmBirth Anonymous poster hash: 84e88...e2f
Anonym bruker Skrevet 22. september 2014 #2 Skrevet 22. september 2014 Ok! Anonymous poster hash: 925fb...951
Gjest Skrevet 22. september 2014 #3 Skrevet 22. september 2014 ..... det var da voldsomt? Stikke deg i øyet med gaffel.... Det er noe jeg kunne tenke meg når migrenen herjer som verst Men anbefaler deg å se maling tørke i stedet, siden det ikke skaper smerter
Anonym bruker Skrevet 22. september 2014 #4 Skrevet 22. september 2014 Ta en jobb til, dra på shopping for de ekstra pengene. Begynn å tren, møt folk, gjør noe! Anonymous poster hash: 75d5c...156
Nullstress;) Skrevet 22. september 2014 #5 Skrevet 22. september 2014 Prøv å skaff deg en hobby. Snakk med kjæresten din om det. Kanskje dere kan finne på noe sammen? Er drt ingen av dine venner som kan ha besøk selv om de har barn? Vi har ofte besøk at venner som ikke har barn. De kommer "alltid" til oss, det er det enkleste 😉
Anonym bruker Skrevet 22. september 2014 #6 Skrevet 22. september 2014 Hvorfor ikke ta kveldskole? Bli kjent med noen nye folk, få litt faglig påfyll, utfordre deg selv. At du leier har vel ingen betydning så lenge leieforholdet er godt og dere trives i boligen? Min hverdag er ikke så veldig spennende den heller altså ☺️ Stå opp, kle på unger/kjempe mot unger, jobb, hente i barnehage, middag, leke med unger, ta oppvasken, sette på/brette tøy, støvsuge, ligge på sofaen, sove. Anonymous poster hash: ae4d7...f88
Anonym bruker Skrevet 22. september 2014 #7 Skrevet 22. september 2014 Vet jeg kan bli vurdert hengt nå men! Jeg har ingen barn, og lite venner. Og bare kjærsten min! Han har mye annet å finne på. Vi leier. Og thats it! Dette er mitt liv, eller rettere sagt; eksistens! Stå opp, jobb, hjem, middag, se på oppvasken, muligens ta den, ligge på sofa, sove. Er så lei! Jeg har tid til overs! Og de vennene jeg har har barn, evt kveldsjobb! Vurderer å ta meg en til jobb! Måtte bare ha det ut ... Fml. Eller fmBirth Anonymous poster hash: 84e88...e2f Du har jo egentlig mye! Hvordan ønsker du at livet ditt vil være, da? Er du sammen med den mannen du ønsker å være sammen med? Ønsker du deg (mer) utdannelse, så begynn å studer. Trives du ikke i jobben, søk nye. Mangler du interesser og hobbyer så skaff deg noen, det vil også kunne skaffe deg nye venner. Jeg kunne fortalt deg ett og annet om det å bare eksistere som hadde gjort at du følte du har et rikt liv, men jeg skal la være Du må se på det du har, du er frisk nok til å jobbe og ha overskudd til annet, du har en kjæreste, vil tro dere har en økonomi som får det til å gå rundt. Du må ta ansvar for å gjøre livet ditt slik du vil det, for du er langt unna det å bare eksistere! Finn ut noe du vil - og så gjør du det! Anonymous poster hash: 5fab2...e01
Anonym bruker Skrevet 22. september 2014 #8 Skrevet 22. september 2014 Nå måtte jeg bare klikke meg inn på dette innlegget, fordi det der er det JEG som bruker å si! Har aldri hørt noen andre bruke den frasen der! Men jeg antar jeg leste det et sted eller noe for mange herrens år siden Genialt Anonymous poster hash: eaf7e...7d7
Anonym bruker Skrevet 22. september 2014 #9 Skrevet 22. september 2014 Det er som å lese om min tidligere eksistens... Men mine dager var nå slik: våkne, spise på senga, kanskje gjøre noe husarbeid, vente, vente, vente... Kanskje samboeren ikke jobbet overtid eller skulle ut med venner i dag. Kanskje ikke... Så vente litt til. Kanskje lese litt. Se litt tv. Gå en liten tur, men helst ikke opp av sofaen. Så sove. Sove. Sove... Vi leide. Ingen barn. Få venner. Gaffel i øyet prøvde jeg meg ikke på, men jeg holdt på å kutte av meg halve armen i et desperat "VIL ha gaffel i øyet-øyeblikk". Jeg var veldig deprimert da. Nå eier vi hus. Flere felles venner. Barn. Jeg har jobb. Men jeg er like deprimert enda. Jeg må bare innse at jeg ikke KAN bli lykkelig. Jeg er ikke lagd sånn. Anonymous poster hash: d5c26...6d6
Anonym bruker Skrevet 22. september 2014 #10 Skrevet 22. september 2014 Du har det egentlig ganske likt som mange av oss andre, bortsett fra at vi også må rydde etter unger, følge opp lekser, hive i oss middag for så å haste videre på et av barnas aktiviteter. Så er det rett hjem til kveldsmat og kveldstell, legge unger, rydde litt mer, og så flate ut på sofaen Jeg foreslår som de andre at kanskje du bør finne deg en hobby du kan drive med, ta kveldsstudier, melde deg som barnevakt (gudene skal vite at jeg kunne trenge det) osv.. Jeg har fundert mye på dette med "hva er meningen med livet" opp igjennom årene. Og min konklusjon er at meningen med livet mitt er å leve et liv med mening Så får det være opp til meg hva som gir livet MITT mening Anonymous poster hash: e3408...457
Anonym bruker Skrevet 22. september 2014 #11 Skrevet 22. september 2014 Takk for gode svar Jeg vet det er andre det er virkelig synd i. Men jeg blir så frustrert. Jeg nevnte husleien fordi at hvis jeg hadde EID kunne jeg malt, pusset opp, PLANLAGT noe. Men nei! Hodet er bomull, har ingenting å bryne det på. Jobben da selvsagt, som jeg stortrives i. Men den er slik at den blir på kontoret når jeg går derfra. Jeg søkte kveldskole nå, fant ingen bra sider. Kom gjerne med nettsider. Har tenkt på støttekontakt, og bli det altså evt. En hund .. Har prøvd en hobby i sommer, men jeg vil ha selskap. Men de er opptatt med unger, eller husene sine. Høres jeg sjalu ut? Jeg spurte legen om hun trodde jeg kunne være psykisk syk, men jeg var ikke DET engang ! jeg hørtes ut som en ung og sterk jente. Og at dette er deres liv, bare uten unger; de savner dere hvertfall. Noen som trenger dere <3 Hi. Syteinnlegg de luxe Anonymous poster hash: 84e88...e2f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå