Anonym bruker Skrevet 22. september 2014 #1 Skrevet 22. september 2014 Ser jeg har fått melding fra noen jeg tror er en eks fra 10 år tilbake på Facebook, er mange mnd.siden mld er sendt, jeg har bare ikke sett den før nå... svarer man på slike? Han skriver at han ser jeg har mann og barn og lurer på hvordan alt går og trivelig å se deg igjen osv.....helt vanlig koselig mld.... hva ville dere gjort? Anonymous poster hash: 0abd5...677
Anonym bruker Skrevet 22. september 2014 #3 Skrevet 22. september 2014 jeg vet ikke....rart?ville dere gjort det?det er jo en eks.... Anonymous poster hash: 0abd5...677
Anonym bruker Skrevet 22. september 2014 #4 Skrevet 22. september 2014 Du tror det er en eks? Husker du ikke hvem eksene dine er siden du ikke vet? Anonymous poster hash: 3a106...ca3
¤Hippie¤ Skrevet 22. september 2014 #5 Skrevet 22. september 2014 Det virker helt uskyldig for meg, selv om det er en eks :-) men for all del, ikke hold det skjult for mannen din.
ms.Pond Skrevet 22. september 2014 #6 Skrevet 22. september 2014 (endret) Så lenge det bare er en høflig melding ser jeg ikke noe galt i det. Med mindre dere var på nippet til å gifte dere men ble skilt fra hverandre av dramatiske grunner og har lengtet smertelig etter hverandre siden... Skal man ikke få si hei til noen man (kanskje?) datet for 10 år siden så hadde jeg følt meg ganske kvalt. Edit: ser at jeg kanskje har misforstått litt... Du må vel egentlig i utgangspunktet finne ut om du har lyst til å ha kontakt med denne personen. Eller om du føler det hele er litt kleint og bare vil la det renne ut i sanden og late som om du ikke har sett meldingen. Det er det bare du som kan vite Personlig er jeg ikke så begeistret for å ha kontakt med ekser, særlig siden bruddene gjerne har vært tunge og jeg ikke har interesse av å ha kontakt med de lenger, men de gangene jeg har blitt kontaktet en tid etter brudd har jeg svart vennlig, men ikke invitert til noe mer. Endret 22. september 2014 av mama foodie
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå