Anonym bruker Skrevet 22. september 2014 #1 Skrevet 22. september 2014 Storesøster på 5,5 år har nok en gang( tredje samværshelga på rad) hatt et raserianfall etter å ha vært hos faren. Og da vekker hun søstra på 6 mnd i samme slengen! I kveld var jeg alene med dem, samboeren er på trening til kl 23. Kan være en ren bagatell, slik som at jeg ikke pussa tennene hennes riktig. Tror dere det er tilfeldig at hun har slike raserianfall etter å ha vært hos pappan? Jeg spurte henne istadom hun har det fint når hun er hos pappa. Ja, sa hun. Men han spiller dataspill hele tiden, når hun leker, ser på tv eller er ute. Hele tiden, mange timer i døgnet Han spiller også med dattra. Han har en samboer og de har baby sammen, men plutselig er samboeren hans dratt på "ferie"?! i en måned til moren sin i et annet fylke. Kanskje det er samlivsbrudd i huset der, men jeg har ikke turt å spørre såklart, non of my business. Jenta min er ellers snill og grei ifb. med legging og ellers, har egentlig sjeldent slike raserianfall.. og hvilke konsekvenser skal jeg gi henne når hun er slik? Spurte henne hvorfor hun er så sinna, snakket rolig, telte til ti inni meg (For hun svarer deg som en liten pre-teen). Ba henne sitte i stua og hyle, kunne ikke stå i gangen eller på rommet og skremme søsteren enda mer som ligger oppe på soverommet. 2-3 netter uten søvn og dette i tillegg, kjenner tålmodigheten min løper ut, så - hjelp! Og til alle alenemødre der ute med flere barn - kudos!! Har vært alenemor til største i 3 år, men slike anfall og to barn som skriker av full hals tar virkelig kaka. Anonymous poster hash: fbc78...6d4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå