Gå til innhold

Noen single (mødre) med fast "sengekompis"?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere vet hva jeg mener, men jeg ville ikke skrive pulevenn/sexvenn i overskriften :-O

Hvordan ble dere det? Noen som vil dele erfaringer? ;-)

Jeg trenger tips. Er en nysingel tobarnsmamma som ikke vil fly rundt på byen på jakt etter en mann. Jeg har en herlig singel kollega av det motsatte kjønn, men kan jeg spørre han? Hvordan spørre?

Anonymous poster hash: 8208c...f0b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dere vet hva jeg mener, men jeg ville ikke skrive pulevenn/sexvenn i overskriften :-O

Hvordan ble dere det? Noen som vil dele erfaringer? ;-)

Jeg trenger tips. Er en nysingel tobarnsmamma som ikke vil fly rundt på byen på jakt etter en mann. Jeg har en herlig singel kollega av det motsatte kjønn, men kan jeg spørre han? Hvordan spørre?

Anonymous poster hash: 8208c...f0b

Man spør vel ikke en kollega om sånn! Ja, jeg har hatt.. men ingen jeg ser hver dag og da har vi kanskje møttes ifb. med en one night stand i utgangspunktet. 

Anonymous poster hash: e2452...1cc

Skrevet

Haha. Rimelig pinlig å jobbe sammen dersom han sier nei eller det av andre grunner ikke blir som forventet. Ville nok lett et annet sted enn på jobb.

Skrevet

Du kan ikke spør en kollega om det! Jeg har ingen, klarer meg heller helt uten enn uten at det skal være noe mer enn bare sex. Men før jeg fikk barn, hadde jeg "sengekompiser" i perioder. Alle tre hadde jeg hatt et forhold med tidligere, og etter en stund har mann tatt opp kontakten igjen fordi man har gått litt uten sex og savner akkurat den biten med den andre, men ikke noe mer. Man går ikke bort til en person på jobben og spør om man bare skal ha litt sex!

Anonymous poster hash: ea8ad...2fc
Skrevet (endret)

Oppdater oss her hvis du velger å spørre kollegaen om det!  :jepp:

Endret av Mandala
Skrevet

Ja han er eksen min :P

Anonymous poster hash: 518af...02b
Skrevet

Ja jeg har hatt. Det var en tidligere venn. Det begynte som vanlig vennskap, men det ene førte til det andre å etter noen måneder så begynte vi å ha sex. Noen måneder etter det blusset det opp følelser å vi har nå vært sammen i 6 år og har fått to barn sammen :)

Anonymous poster hash: fbda1...32f

Skrevet

Begynn med nettdating. Etter hva jeg har hør er de fleste mennene der kunn ute etter en ting uansett :)

Let etter menn i din by og ta det derifra.

Styr unna menn på jobben, omgangsretsen din, fra fritidsaktiviteter osv av den enkle grunn er at det kan bli klient og dårlig stemning når det plutselig ikke funker for en av dere lengre, en av dere får følelser, dårlig sex osv. Pluss at det veldig lett oppstår rykter og det er ikke kult når hele arbeidsplassen din eller omgangsretsen får vite at du ville ha sex med per, men han sa nei...

Skrevet

Jeg har jobbet her i flere år, men fikk først i forrige uke vite om at noen av de andre hadde datet på privaten eller gått hjem sammen fra byen (ons) flere ganger. Informasjon som jeg ikke har hatt den minste mistanke om tidligere, men som jeg først nå som singel fikk ta del i. (Og som jeg selvfølgelig holder kjeft om 8-) )

Denne kjekke herremannen som jeg jobber sammen med er ikke typen til å sladre, om jeg hadde spurt. Jeg er nok den han har best kjemi med på jobb, så om han hadde hatt noe å sladre om, så hadde jeg vært den han sladret til :-p

Jeg tror nok fornuften hindrer meg fra å spørre,..men jeg innrømmer lett at jeg håper han kanskje tar initiativet på neste lønningspils med jobben ;-)

Nå gir jeg dere sikkert inntrykk av at vi jobber på et uteplass-lignende sted, men det er ikke tilfelle. Vi jobber i en stor bedrift, med mange ansatte, der de aller fleste har høyskole-/universitetsutdannelse.

Av (venninners) erfaring er jeg dessverre veldig skeptisk til å møte ukjente på nettet, selv om det var et veldig godt råd. Jeg er nok for pysete der.

Sølibat er uaktuelt. Det var opprinnelig planen, men det går ikke så veldig bra, jeg er som en tikkende, kåt hormonbombe som kan gå av når som helst. Virkelig. Ett stramt mannlig håndtrykk til, eller et lite sniff av en flott mann,...å herregud. (Vibrator kan ikke detonere denne bomben, jeg trenger en mann)

Tusen takk for gode svar (-og reality check)!!

Jeg skal oppdatere denne tråden, hvis/om/når det blir noe på meg :-) :-)

Ps tar gjerne i mot flere erfaringer om friends with benefits

Anonymous poster hash: 7d961...c7d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...