bIomstre Skrevet 22. september 2014 #1 Skrevet 22. september 2014 ...til blomsyre, for det er det pølsefingrene mine skriver hver gang jeg skal logge på! Arrrrg!
moota m storebror&lillebror Skrevet 22. september 2014 #2 Skrevet 22. september 2014 Kan du ikke ha autologginn? Jeg kan ikke huske sist jeg logget meg inn utenom i sist uke når jeg logget meg inn via den nye telefonen min
ms.Pond Skrevet 22. september 2014 #3 Skrevet 22. september 2014 Kan du ikke ha autologginn? Jeg kan ikke huske sist jeg logget meg inn utenom i sist uke når jeg logget meg inn via den nye telefonen min Samme her, jeg tror knapt jeg husker passordet mitt
ms.Pond Skrevet 22. september 2014 #4 Skrevet 22. september 2014 Uansett, nå som vi nærmer oss vinteren er det ekstra viktig å ta vare på alt som blomstrer!
bIomstre Skrevet 22. september 2014 Forfatter #5 Skrevet 22. september 2014 Har ikke private dingser... Får f.eks plutselig masse ekstra fb-venner hvis jeg glemmer å logge ut
moota m storebror&lillebror Skrevet 22. september 2014 #6 Skrevet 22. september 2014 Huff vet ikke hva jeg skal si Hva med at dataen/nettbrettet husker brukernavn, men ikke passord?
Mamma_til_2 Skrevet 22. september 2014 #7 Skrevet 22. september 2014 Har ikke private dingser... Får f.eks plutselig masse ekstra fb-venner hvis jeg glemmer å logge ut Jeg pleier og sette tlf og nettbrett i flymodus før noen under 7 år får låne ingen nettverk = ingen nye face book venner og ingen merkelige oppringninger etc
amandine Skrevet 23. september 2014 #8 Skrevet 23. september 2014 Blomsyre? Må være en ekstra vakker variant av gaukesyre? Og den er jo så vakker i utgangspunktet at du må bare ta det som et kompliment. Jeg logger forresten alltid ut av alt. Superfreak.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå