Gå til innhold

Jeg må bytte nick...

Anbefalte innlegg

Skrevet

...til blomsyre, for det er det pølsefingrene mine skriver hver gang jeg skal logge på! Arrrrg!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan du ikke ha autologginn? Jeg kan ikke huske sist jeg logget meg inn utenom i sist uke når jeg logget meg inn via den nye telefonen min :)

Skrevet

Kan du ikke ha autologginn? Jeg kan ikke huske sist jeg logget meg inn utenom i sist uke når jeg logget meg inn via den nye telefonen min :)

Samme her, jeg tror knapt jeg husker passordet mitt :P 

Skrevet

Uansett, nå som vi nærmer oss vinteren er det ekstra viktig å ta vare på alt som blomstrer! 

Skrevet

Har ikke private dingser... Får f.eks plutselig masse ekstra fb-venner hvis jeg glemmer å logge ut

Skrevet

Huff vet ikke hva jeg skal si :o

Hva med at dataen/nettbrettet husker brukernavn, men ikke passord?

Skrevet

Har ikke private dingser... Får f.eks plutselig masse ekstra fb-venner hvis jeg glemmer å logge ut

Jeg pleier og sette tlf og nettbrett i flymodus før noen under 7 år får låne ;) ingen nettverk = ingen nye face book venner og ingen merkelige oppringninger etc :)

Skrevet

Blomsyre? Må være en ekstra vakker variant av gaukesyre? Og den er jo så vakker i utgangspunktet at du må bare ta det som et kompliment. Jeg logger forresten alltid ut av alt. Superfreak.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...