Gå til innhold

Har mistet jobbgleden :(


mamma til tre nydelige jenter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg jobber innenfor drømme fagfeltet mitt å stortrives med faget. Men har en leder som snart har tatt fra meg hele gleden med å gå på jobb... I dag gråt jeg i bilen på vei hjem. Han har trakassert meg siden i fjord på denne tiden å nå orker jeg ikke mer! Han eier ikke sosiale antenner å har nok bestemt seg for å bruke meg som hakke kylling...må jeg svare han hvis han ringer på min private mobil? I arbeidstiden ?Har noen noe tips råd å komme med ? Jeg trenger det sårt ! skal heldigvis ikke på jobb i mårra

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff, så kjedelig det hørtes ut! Jeg regner med det ikke er så enkelt å ta opp dette med sjefen, selv? Du kunne jo bedt om et møte/en prat for å ta opp det som plager deg. Og deretter evt. ta kontakt med verneombudet på arbeidsplassen, hvis det ikke blir bedre? Evt. hvis du har en god dialog med sjefen din sin sjef, kunne du kanskje gått den veien? Man skal ikke hakket på på jobb, og hvis det går utover arbeidsgleden og prestasjonene dine, så er det ikke bra.

 

Noen sjefer er ikke klar over at de forskjellsbehandler/er frekke, og blir positivt overrasket hvis noen sier ifra, mens andre er svært dårlige på å ta imot kritikk selv, så du må nok se an personen ift hvordan du best går frem. Håper dette løser seg for deg! Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...