Anonym bruker Skrevet 22. september 2014 #1 Skrevet 22. september 2014 Hei. jeg har hatt en provosert abort (medisinsk) og har hatt det grusomt etterpå med blødninger og smerter. Det har roet seg litt ned med blødninger. Smertene kommer og går. Har vært til kontroll flere ganger og de har gitt meg valget flere ganger om å gi meg utskraping. Jeg har valgt å avstå. Siste kontroll så mente de imidlertid alt var ute. Det var ca 4 uker etter aborten. Likevel var HCG alt for høy (1000 ) enda. Så de anbefalte å ta en ny Hcg en uke senere. Jeg tok en gravitest som viste negativ, så tok ikke blodprøven. Nå har det gått enda 2 uker og i natt skjedde det ekleste ekleste. Jeg har hatt mye smerter i går natt våkner jeg plutselig og kjenenr noe skal ut. Som en fisk mellom bena sklir det ut en kjøttklump. Ikkk blod, men KJØTT, sener et eller annet. Ikke blodig, men hudfarga shit (så ut som en liten kyllingfilet...) Etter det fulgte flere blodklumper. Jeg ble livredd og sov ikke et sekund etterpå. Hva er dete for noe? alt skal jo være ute, sa de jo...Det er det IKKE. Jeg føler meg straffet fra helvete og tilbake for det jeg gjorde. Orker ikke noe tyn om det nå, men hvis noen kan forklare meg hvorfor jeg fortsatt blør og har smerter og hvorfor det etter 6 uker kommer ut noe så jævlig ut så blir jeg veldig glad. Jeg var bare 6 uker da jeg tok abort og det er ikke fosteret, bare så det er sagt. Anonymous poster hash: 1606a...6a8
Anonym bruker Skrevet 22. september 2014 #2 Skrevet 22. september 2014 Har du sjekket med legen om alt er utkommet. Det er viktig at alt er kommer ut. Anonymous poster hash: 595f7...af3
Anonym bruker Skrevet 22. september 2014 #3 Skrevet 22. september 2014 Ja, har vært på fire ultralyder og ved den siste mente de alt var kommet ut og anbefalte ingen videre oppfølging bortsett fra en ny hcg. Hva kan den svært tingen være da? Anonymous poster hash: 1606a...6a8
Anonym bruker Skrevet 22. september 2014 #4 Skrevet 22. september 2014 Gudene vet hva det var for noe, ikke umulig at det var koagulert blod, rett og slett. Mye mulig at ting 'er over' nå og at hcg går nedover fra nå. Fortsett å ta blodprøver og pass på at du ikke får feber eller blir dårlig. Og kjære deg, du blir IKKE straffet. Slik er en slik prosess, ganske enkelt. Jeg hadde det også slik, men ikke så ille som deg. Om en stund er det over og du vil få ting litt på avstand. Jeg syntes det var grusomt og forferdelig mens det stod på, men selve valget står jeg ved. Tenk framover. Om noen uker er dette tilbakelagt. Og du er IKKE alene, vi er mange som har er og har vært i din båt. Anonymous poster hash: 43ae3...6d3
Anonym bruker Skrevet 22. september 2014 #5 Skrevet 22. september 2014 Takk. Jeg antar at HCG er helt ute siden jeg får negative tester. Men da lurer jeg på hvorfor jeg blør enda... Jeg vet med sikkerhet at det ikke var blod. Det var en klump med noe helt annet. Kan det vært rester morkake? Elelr er det ikke noe morkake så tidlig? Anonymous poster hash: 1606a...6a8
Anonym bruker Skrevet 22. september 2014 #6 Skrevet 22. september 2014 Har ingen aning... Men synes du skal ringe sykehuset/ der du tok abort i morgen og fortelle om hendelsen, og spørre om det er noe å bekymre seg om. Anonymous poster hash: b0137...939
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå