Anonym bruker Skrevet 22. september 2014 #1 Skrevet 22. september 2014 Han hadde ikke kommet ennå, men det er jo likevel ikke trygt... Vi stoppa så fort vi merket det... Men syklusen min er så ustabil, så har tatt angrepille(11timer etter sex). Er det trygt da? Har måttet slutte på p-sprøyta pga blodpropp, og har virkelig ikke mulighet til flere barn hverken helsemessig eller økonomisk... Aldri vært i denne situasjonen før og er rett og slett livredd :-( Anonymous poster hash: e985c...304
Anonym bruker Skrevet 22. september 2014 #2 Skrevet 22. september 2014 Har du tatt angrepillen, så vil jeg nok tro at det har gått greit! Anonymous poster hash: 3c762...1c6
Anonym bruker Skrevet 22. september 2014 #3 Skrevet 22. september 2014 Sannsynligvis har nok dette gått fint. Du har tatt alle grep du kan nå og sjansen for graviditet er minimal. Ingen ting er hundre prosent sikkert, ikke en gang riktig bruk av piller. Anonymous poster hash: f3dc8...888
Anonym bruker Skrevet 22. september 2014 #4 Skrevet 22. september 2014 Går nok mest sannsynlig bra, men siden du nå har opplevd dette bør du nok vurdere sterilisering så du slipper å havne i denne situasjonen igjen. Anonymous poster hash: f863b...ecd
Anonym bruker Skrevet 22. september 2014 #5 Skrevet 22. september 2014 Om du har hatt blodpropp så bør du ikke ta angrepillen om du ikke tar blodfortynnende . Men dette går nok bra En av dere burde muligens vurdere sterilisering? Det skal vi etter fødsel da jeg som deg har fått blodpropp og ikke kan bør få flere etter dette svangerskpet . Anonymous poster hash: 2af77...42e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå