Anonym bruker Skrevet 22. september 2014 #1 Skrevet 22. september 2014 Og når tok du det i bruk Ila svangerskapet? Anonymous poster hash: 3a196...e30
Anonym bruker Skrevet 22. september 2014 #2 Skrevet 22. september 2014 Ja, jeg brukte det hele svangerskapet. Men i ettertid har jeg lest at det ikke er anbefalt. Anonymous poster hash: 3ab26...72d
Anonym bruker Skrevet 22. september 2014 #3 Skrevet 22. september 2014 Ja, jeg brukte det hele svangerskapet. Men i ettertid har jeg lest at det ikke er anbefalt. Anonymous poster hash: 3ab26...72d å?hvorfor det? Anonymous poster hash: 3a196...e30
Anonym bruker Skrevet 22. september 2014 #4 Skrevet 22. september 2014 Brukte det under førstevgraviditet. Belter har ingen effekt annet enn Evt komfor. Beltet er ikke sterkt nok til å ha en effekt under kollisjon. Anonymous poster hash: 7af81...573
Anonym bruker Skrevet 22. september 2014 #5 Skrevet 22. september 2014 Brukte det hele svangerskapet. Fordi det var mye mer behagelig. Det har nok ingen funksjon sikkerhetsmessig ved en kollisjon, for festes jo med to knapper. Men hvis det øker komforten så ser jeg ingen grunn til å ikke bruke det. Anonymous poster hash: 188b4...24c
Anonym bruker Skrevet 22. september 2014 #6 Skrevet 22. september 2014 Så aldri poenget, syntes det gikk helt greit med vanlig bilbelte Anonymous poster hash: fd51e...ad6
Anonym bruker Skrevet 22. september 2014 #8 Skrevet 22. september 2014 Nei, det tenkte jeg ikke på engang i mine to svangerskap Anonymous poster hash: 3c1fd...b18
moota m storebror&lillebror Skrevet 22. september 2014 #9 Skrevet 22. september 2014 Nei. Tror ikke jeg hadde hørt om det når jeg gikk gravid med storesøster.
Elsker livet Skrevet 22. september 2014 #10 Skrevet 22. september 2014 Brukte det da jeg gikk gravid med 3.klassingen. Det var fryktelig ubehagelig fordi det skled i skinnsete og presset seg opp i skrittet, men jeg var konsekvent fordi det skulle gjøre det tryggere for fosteret. Ved neste svangerskap var det litt tvetudig informasjon her og der, og da sendte jeg mail til trygg trafikk. De sa den ikke hadde noen effekt når det gjaldt sikkerhet, og at det heller ikke var noen fare med å bruke det. Så om det var føltes mer behagelig så var det ingenting i veien for å bruke det for bilbelte ville stramme seg på samme måte uansett. Det viktigste var å ha bilbeltet stramt over hoftene. Så da brukte jeg det ikke i de senere graviditetene.
Anonym bruker Skrevet 22. september 2014 #11 Skrevet 22. september 2014 Brukte det med førstemann, husker ikke helt når jeg tok det i bruk. Etter uke 12 en gang. Naiv førstegang som skulle gjøre alt riktig(og trodde jeg gjorde det rette ved å bruke det.) Tok det aldri i bruk i andre svangerskap, og kommer nok ikke til å gjøre det nå i tredje heller. Anonymous poster hash: 0981f...d9e
Tired mama Skrevet 22. september 2014 #12 Skrevet 22. september 2014 Brukte aldri i mine tre svangerskap.
Ileus Skrevet 22. september 2014 #13 Skrevet 22. september 2014 Aldri brukt, leste også at det ikke var anbefalt.
Anonym bruker Skrevet 22. september 2014 #14 Skrevet 22. september 2014 Brukte det til nr 1, men synes ikke det hjalp noe så droppet det til nr 2 og 3. Anonymous poster hash: 02eda...392
Anonym bruker Skrevet 22. september 2014 #15 Skrevet 22. september 2014 Brukte til nr 1... Ikke nå :-) Anonymous poster hash: 145af...5c2
Anonym bruker Skrevet 22. september 2014 #16 Skrevet 22. september 2014 aldri brukt, er på lista av unødvendige ting å bruke penger på Anonymous poster hash: 4e863...6a2
Anonym bruker Skrevet 22. september 2014 #17 Skrevet 22. september 2014 Brukt både på førstemann og nå mens jeg går med andremann. Føles så mye bedre enn å ha beltet over magen. Ser for meg at selv om gravidbeltet åpner seg under en kollisjon, så er bilbeltet strammet på undersiden av magen så det vil holde seg der (strammer det alltid godt før jeg kjører). Og jeg har fått testet at gravidbeltet virker under bråbremsing, så da var jeg virkelig glad jeg hadde det. Anonymous poster hash: a5fab...d6f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå